Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.532
  • Totaal topics: 10.395
  • Online vandaag: 38
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 29
  • Totaal: 29

inklapbare spiegels

Gestart door laguna 2003, 01 mei, 2007, 11:56

Vorige topic - Volgende topic

fs1

ik neem aan dat dat printje in je deur gaat komen? je neemt dus gewoon die 2 draadjes die naar je slot lopen ;-)

Kiekhoofd

Dus dat zijn twee stuurdraden "openen" en "sluiten" ... Super, precies of Renault er ooit aan gedacht had om dat in te bouwen :D

Zodra alles klaar is maak ik een uitgebreid verslagje met foto's en zelfs filmpjes ;)

Kiekhoofd

Complicaties in automatische spiegelland :S

Vandaag om het elektrisch schema geweest bij de garage en bleek dat er "simpelweg" een stuurdraad is die een puls moet krijgen en je dus geen motoren zelf spanning kunt geven. Nu ben ik aan het zoeken geweest en heb de juiste stuurdraad gevonden maar reageert niet op de puls als die niet van de joystick in de deur komt (hoe raar het ook klinkt, ik weet het).
Mijn schakeling stond nu mooi op print klaar om in te bouwen maar dus om die reden laat ik het idee dan toch maar varen.

Als er iemand zou zijn die toch ook goeie moed vindt om het uit te zoeken en dan effectief werkende krijgt, gelieve zich hier te melden :D

Veel succes in ieder geval.

fs1

de benodigde draden staan hier normaal wel ergens vermeld..

Kiekhoofd

Dat dacht ik ook tot ik het schema van Renault zag en ben beginnen testen.

Er wordt gewerkt met positieve of negatieve flank op de stuurdraad en als je die handmatig toedient dan doet ie niet veel.

Miscchien dat ik dit weekend toch eens verder probeer want terwijl ik aan het typen ben kom ik op een ideetje :D

ab412sp

Heb bij mijn laguna 3.0 v6 initiale hetgeen wat Faab verteld heeft,
plus het toepassen van zijn foto's en schema's, uitgevoert.
En het werkt perfect.
Sleutelkaart in het slot de spiegel naar buiten.
Sleutelkaart er uit spiegel in.

Bedankt Faab

stinkie

Kun je hier ook vertellen wat Faab je heeft medegedeelt. Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar....

Mike

Ja daar ben ik ook benieuwd naar.

ab412sp

kijk eens naar zijn topic op Mei 11, 2007, 21:44:32

Plus het toepassen van de foto's en een relais (in mijn geval een van BMW van de sloop)

en een paar kabel klemmen en schoentjes.

stinkie

zou je een linkje kunnen plaatsen?

ab412sp

stinkie

stinkie

Thanx,

Ik ga het morgen eens bestuderen !!

V6Power

dit gaat helaas boven mijn pet! wel super vet als het idd werkt.