Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 630
  • Nieuwste: McIve72
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.468
  • Totaal topics: 10.386
  • Online vandaag: 490
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 17
  • Totaal: 17

Carminat Navigation 1 Navteq kaarten 2011-2012

Gestart door maartenb, 07 juni, 2011, 14:35

Vorige topic - Volgende topic

rookie

Volgens mij mag het niet in Duitsland, het is verboden om deze bv in jouw tomtom te laden.

maartenb

*eens*
Zo uit m'n hoofd is het i.i.g. in D, A en CH verboden dat soort informatie in een navigatiesysteem te hebben zitten. Voor TomTom-PDA's is er zelfs een soort killswitch-app om die data snel te kunnen wissen als de Sterke Arm er bij komt :)

Duupke (Ronald)

Citaat van: Laguna37 op 29 juli, 2011, 14:47
Ok, duidelijk genoeg. Het is idd een grootbeeld met Carminat in het dashboardkastje. Iemand hier die de nieuwste versie kan branden en opsturen? Uiteraard tegen betaling.

*eens*

Voor mij is dat ook allemaal abracadabra.   ???
Dus mocht er iemand zijn die mij een kopie van de jongste versie kan bezorgen, dan houd ik me van harte aanbevolen.   ;D

speedingfreak

Ben afgelopen donderdag uit FR teruggekomen en heb netjes op de snelheid gereden op de aangegeven Cam's (helaas staat niet alles er in). Zowel in België en Frankrijk werkt de signalering.

Citaat van: jan-jaap op 30 juli, 2011, 08:29
Voor degene met speedcams: staan die dingen soms alleen in Nederland? Als ik door nederland rijd, is er bijna altijd wel een camera in beeld. Maar over de grens: niets meer. Of staan ze daar alleen niet op de kaart?

laggy

Geinteresseerden voor de dvd v31.1 kunnen zich via PM bij me melden.

Ik brand alleen op Verbatim en slechts alleen op Verbatim. Ik vervang de DVD elk jaar. Ook als ik geen versie update doe, brand ik een nieuwe. Waarom?
Het gaat om de toplaag van de DVD. Bij inferieure merken barst deze er miniem vanaf en dan is het dag met de CNC.
Laguna II Techline 2.0dCi

DarkSim

Werken deze cd's op mijn grootscherm navi laguna 2004? Ongeacht welke firmware er op mijn navi draait? Ik heb de CD versie navi

maartenb

Jammer, volgens mij heb ik een pagina terug toch redelijk wat informatie en links naar relevante websites gegeven. Kleine moeite om even terug te lezen in plaats van domweg een post neer te zetten in de trand van "geen zin om te zoeken".

Deze site geeft een overzicht van alle Carminat-systemen.
Op de site van Navteq kun je zo zien welke kaarten daarbij horen.
CNI 1? Dan wil je deze kaarten
CNI 2? Helaas nog V30, maar hier; hopen op een V31...
CNC of CN Bluetooth? Dan zoek je de DVD

DarkSim

ik had je post ook gelezen alleen deden de cd's het niet. zodoende begon ik over de firmware te twijfelen.
Blijkbaar brand imgburn ze "beter" als nero. beide op 4x speed alleen imgburn doet t wel..

Bedankt!

maartenb

Ik vermoed dat Nero een CD in Mode1 voor je gebakken heeft; dat zou je voor de zekerheid nog even kunnen controlleren met ImgBurn.
Gebaseerd op het bouwjaar van de auto heb je waarschijnlijk een systeem met hardware-versie 4.32. Als je een software-versie onder de 0461 hebt, kun je deze bijwerken naar 0461. Is je software uit de serie 05xx, dan kun je naar 0530. Informatie hier. Let wel: eigen risico, meer stuk maken dan je lief is enzovoorts...

DarkSim

Heb ze nu alle 10 binnengeharkt. Nero deed het ook netjes in mode 2, waarom dat dan niet werkte is mij een raadsel. Alles werkt nu dus, met dank aan dit forum! (en aan IMGburn)

Laguna09

Citaat van: maartenb op 10 augustus, 2011, 10:32
Ik vermoed dat Nero een CD in Mode1 voor je gebakken heeft; dat zou je voor de zekerheid nog even kunnen controlleren met ImgBurn.
Gebaseerd op het bouwjaar van de auto heb je waarschijnlijk een systeem met hardware-versie 4.32. Als je een software-versie onder de 0461 hebt, kun je deze bijwerken naar 0461. Is je software uit de serie 05xx, dan kun je naar 0530. Informatie hier. Let wel: eigen risico, meer stuk maken dan je lief is enzovoorts...
Vanwege deze abracadabra laat ik het liever aan iemand anders over. Ik heb een Laguna uit 2003. Wie wil ze alle 10 voor me branden en opsturen?

fs1

allemaal niet op letten, als je ze gewoon zonder ook maar enige moeilijkheid of instelling, brandt met IMGburn, komt alles goed

maartenb

*eens*

En daarnaast: hoe groot acht je de kans dat je binnen de komende 11 maanden zowel het Iberisch schiereiland, Griekenland, de Baltische staten, Britse eilanden en Scandinavië gaat bezoeken? Ik zou gewoon de BeNeLux branden en daarna per buitenlandse trip bekijken welke schijfjes je nog meer nodig hebt. Zonde om 10 CD's te branden waarvan driekwart in juni '12 als bierfiltje mag gaan dienen!

rush

Iemand enig idee of je de software van de CNC ook op de CNI2 kan laten draaien? Ben die topview wat beu...k zou graag de 3D-view hebben, ziet er mooier uit imo.