Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 630
  • Nieuwste: McIve72
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.468
  • Totaal topics: 10.386
  • Online vandaag: 490
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 13
  • Totaal: 13

Carminat Navigation 1 Navteq kaarten 2011-2012

Gestart door maartenb, 07 juni, 2011, 14:35

Vorige topic - Volgende topic

Dinoams

Geen idee  ;D

Maar ik heb m toch besteld en ik verwacht m eind volgende week in de brievenbus :-)

speedingfreak

fine by me. DVD+r Dl gratis via werk !! 40 minuten geduld om iso via toast te branden !! 9 minuten wachten op download !!

DVD getest na het branden... toppie download kaarten: year 11-12 volgens display. niks verbatim gebruiken als dvd gewoon een maxell dvd-tje.

Update CD had ik niet nodig dat is dezelfde als bij V30. dus laden en navigeren maar!!!

Renier

Er zijn vele merken die goed werken, waaronder ook Verbatim

countjuh

Ik heb net de cd's binnen :D ja, voor 30 euro incl verzending ga ik niet eens beginnen met downloaden :D
10 cd's netjes met opdruk. betaling achteraf.

Turbo

das geen geld moet ik zeggen voor 10 cdtjes met opdruk, maar staat ook alles erop ?

floriske.nl

dacht ook weer eens iets nuttigs te posten ;) nutteloze link: Verwijderd!

jan-jaap

kan ik nou niet zoeken (zegt m'n vrouw tenminste) of zijn de v31 DVD's al weer verdwenen van usenext? Ook het NZB'tje van speedingfreak levert niets op.......

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

rookie

heb jij de nieuwe al voor de cd versie, kun je die meenemen volgende week en de originele file?

Laguna09

Ik heb dit topic ff doorgelezen, maar bij pagina 2 kreeg ik al kortsluiting. Ik lees vanalles over updates vooraf en achteraf, speedcams bla bla bla. Kan iemand me uitleggen waar dit over gaat?

Sorry voor mijn onwetendheid  ???

knotty

vanwege je avatar neem ik ff aan dat je een laguna hebt met grootbeeld navi waarin cd's geladen moeten worden.
dan hoef je je niet druk te maken over updates speedcams en dat soort dingen.
gewoon de laatste versie cd's erin en je weg vinden, op flitscamera's moet je zelf letten
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

Laguna09

Ok, duidelijk genoeg. Het is idd een grootbeeld met Carminat in het dashboardkastje. Iemand hier die de nieuwste versie kan branden en opsturen? Uiteraard tegen betaling.

maartenb

Wil je er zelf geen poging toe wagen? Het is eenvoudiger dan je wellicht denkt:

• Dowload via de links van dit forum de landen van je keuze en pak de gecomprimeerde bestanden uit
  • Voor de BeNeLux heb je nu een .BIN en .CUE bestand, voor de andere landen een .IMG, .SUB en .CCD
  • Voor het branden raad ik ImgBurn aan
  • Open met ImgBurn het .CUE of .CCD bestand; de correcte specificaties voor de navigatie-CD's (Mode2/Form1) worden automatisch ingesteld dus druk op de write-knop en wacht tot je CD klaar is!
Een update van de firmware raad ik je alleen aan als je problemen ondervindt; voor jouw systeem voegt zo'n update sowieso geen functionaliteit toe (de snelheidscamera's zijn alleen van toepassing op het CNC-systeem uit een LagIIph2) en het risico is groot dat je meer definitief stuk maakt dan je lief is. Mocht je je er toch aan willen wagen: de (franstalige!) site GPS-Carminat heeft de update-CD's online staan.

Succes, en laat maar horen of je eruit komt.

jan-jaap

Voor degene met speedcams: staan die dingen soms alleen in Nederland? Als ik door nederland rijd, is er bijna altijd wel een camera in beeld. Maar over de grens: niets meer. Of staan ze daar alleen niet op de kaart?