Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 630
  • Nieuwste: McIve72
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.468
  • Totaal topics: 10.386
  • Online vandaag: 25
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 10
  • Totaal: 10

Carminat Navigation 1 Navteq kaarten 2011-2012

Gestart door maartenb, 07 juni, 2011, 14:35

Vorige topic - Volgende topic

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

klaas

Citaat van: knotty op 07 juni, 2011, 21:46
wat een #%^$#%& zooi dat ze die major roads of europe er af gehaald hebben zeg...

Ik begreep hier uit dat je hem niet downloaden kunt.
Laguna 2 3.0 V6 ph 1.5 initiale
Fiat Scudo multijet 130 2012

knotty

nee hoor... als je de posts daarna leest, dan merk je vanzelf dat het ging om het feit dat ze( navteq) de kaarten van de "major roads" van de benelux cd af hebben gehaald, dat hebben ze al sinds 2010-2011, maar aangezien ik nogal vaak de grens overga, is het voor mij best wel lastig.
traffic.gif

rexonamen

al tig keer via NZB kunnen binnenhalen   ;)

Ja alleen is het dan 2012 ,heb je nog de oude , dit downloaden is in een half uurtje gedaan , :P
De V30.1 heeft er ook maar 3dagen opgestaan , en nu staat er alleen oude versie`s op ,  =tap=

super_trekker

Als iemand ze hebben wil.... Je kunt ze komen halen in het noordoosten van het land tegen kostprijs... Stuur even een PM voor mijn adres...Werkt bij mij zonder problemen ook de major roads.. Alles staat op de DVD... >:D

fs1

en is er ook al iemand de carminat informee 2 kaarten v31 tegengekomen?

knotty

@super trekker... die major roads werken bij iedereen hoor, waar ik het over had was het cd-systeem waarbij ze besloten hebben het "major roads" gedeelte van de "benelux" cd af te gooien, waardoor ik nu constant cd'tjes moet wisselen als ik hier de grens over ga
traffic.gif

Duupke (Ronald)

Jeroen, ik wil dat CD-tje wat je gebrand, geprobeerd en nu onder je stoel geflikkerd hebt wel hebben, als ik je daar een lol mee doe...

;)   ;D

knotty

als jij een cd'tje van me wil met de laatste beschikbare navi software, dan moet je een gil geven kale... daar waag ik nog wel een schijfje aan van 6 cent
traffic.gif

Duupke (Ronald)

GILLLLLLL...     

Ik hou me altijd aanbevolen Jeroen, laatste update van mij is alweer van 2 jaar terug.

knotty

traffic.gif

Duupke (Ronald)

Ik wil nu niet Wendy voor de voeten lopen maar, je bent GEWELDIG!   

dank you very muts...   !!

Dreke

Ik heb sinds vorige woensdag de nieuwste kaarten. ;D ;D ;D

Turbo

is er geen mogelijkheid om de MRE bij de BENELUX te zetten zodat je maar een cd hebt ?

speedingfreak

Een beetje geduld loont 8) 9 minuten om 5.3Gb (met 13mb/s op de klok) te downloaden. Dat ging een heel stuk sneller dan dat achterlijke mega-upload met net 200kb/s.

11uur geleden is de DVD versie gespot dus voor degene met een snelle i-net verbinding en/of een goeie payserver, bij deze de link om een NZB-tje maken: https://www.binsearch.info/?q=Carminat_V31_1

En meteen ook maar de update CD voor het DVD/BlueTooth systeem: https://www.megaupload.com/?d=IMCIMXCA
Die is dan wel bij megaupload vandaan en is voor diegene die nog niet heeft geupdate bij v30 (zoals mijn buurman ???)