Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.498
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 10
  • Totaal: 10

banden / velgen topic (gestart als gezocht)

Gestart door fs1, 20 januari, 2007, 12:46

Vorige topic - Volgende topic

Renaultfreak

Ze passen dan onder alle 4 gaats Renault (Laguna')s.
De V6 heeft echter 5 gaats velgen (5x108), daar passen ze dus niet op.

alen

Bedankt voor jullie (bevredigende) antwoord. Onder mijn laguna passen inderdaad alleen 4 gats velgen.
Heeft ze iemand te koop toevalig? ::)

LagunaRXi1.9dTi

Dacht t nie....Die gaan er komend weekend bij mij weer onder. Het gaat nu toch niet meer sneeuwen, toch?

aer

Al eens gekeken op www.duw.de, daar staan ook wel wat leuke 18" op
D&W zit o.a. in Bochem Duitsland zij hebben normaal enorm veel keus

melcon

Ik verwacht van niet nee  ;D ;D ;D

Wij hebben ze er altijd onder (s'winters en zomers) maar  ze zien er nog prima uit,dus het zijn kwalitatief uitstekende velgen  :)

Arnold

129,82 euro per velg                          8200 023 074
15,91  euro per velgdopje                  8200 022 038
20,95 euro voor een setje boutjes      7700 422 600
---------+
603,97   ex BTW

supersterke velgen ik heb ze er zelf ook onder zitten

alen

Arnold , hartstike bedankt voor je informatie. Nu weet ik tenminste wat het prijs is van een nieuwe setje. Ik ga eerst even op zoek naar een tweedehands en als dat niet lukt en financieele situatie dat toestaat....

Groetjes,
Alen

alen

Ah, en nog iets   :D  rekensommetje van hierboven zou 556,14 euri moeten zijn  of maak ik een fout?!  ::)

melcon

je maakt een rekenfoutje...

(per velg, en per dopje!)

En dan heb je ook nog 4 bandjes nodig  ;D

alen

Ah wat stom van me? ;)
Betekent je laatste opmerking "en dan heb je nog 4 bandjes nodig" dat het niet moeite waard is (lees te duur)
of zeg jij het om mij wat duidelijker te maken? ;D?

fs1

dat banden ook nog eens ongeveer 100 of meer per band gaan kosten erbij denk ik... ;-)

melcon

wat fs1 zegt  ;D

Michelin Pilot Exalto's zijn 100 per stuk, excl. montage... (bij de dealer welteverstaan, dus wellicht dat je ze goedkoper kan krijgen).
Andere banden zijn een optie uiteraard, dan kom je goedkoper uit  :D

alen

Nou, ik heb geen haast ... ik zal eerst wat rondkijken voor een tweedehands setje. Ik vind deze velgen echt super bij Laguna passen maar ik vraag me af of het loont 1000 euro uit te geven terwijl ik niet van plan ben om met deze auto langer dan 2 jaar rond te rijden . Jij verliest veel bij eventueele verkoop, toch? (ik bedoel wat velgen betreft) Aan de andere kant nieuw is nieuw  ::)

Mike

ach ja een computer di je vandaag voor 500 euro koopt is morgen ook geen drol meer waard.
Als je 2 jaar met die velgen kan rijden en je kan ze daarna misschien zelfs weer verkopen voor een mooie prijs apart van de auto, dan heb je wel 2 jaar perfect naar je zin gereden met die velgen.

melcon

Je kunt de velgen uiteraard ook meenemen naar een volgende auto... gewoon je oude spul bewaren, zet je dat er dan weer onder als je hem verkoopt.