Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.498
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online

banden / velgen topic (gestart als gezocht)

Gestart door fs1, 20 januari, 2007, 12:46

Vorige topic - Volgende topic

Mike

deel gevonden, nu alleen nog ff een postcode invullen die het dichtst bij belgie is en ff bellen met het bedrijf wat je te zien krijgt.

https://www.allevelgenvan.nl/wieldetail.php?merk=LENSO&type=CF

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fs1

@ Knotty; nja die had i kzelf al gevonden.. kunt ge niks kopen he..

@ Mike; die sit doe heel amnbetant, as ik een postcode ingeef (hulst of terneuzen ofzo) dan zeg ie geen dealers gevonden zelf niet wat er dichtbij ligt.. maargoed..

on with the search!

fs1

ik weet et, ik ben weer moeilijk aan et doen, maar zouden jullie eens een paar bandencentrales ofzo kunnen uithoren? ik heb ondertussen dus al te weten gekomen dat deze reeks stopt en dus niet meer bijgemaakt wordt ;-)

Mike

Bart, Heb ff dealer bij mijn in de buurt gebeld of hij ze heeft, hij belt me vandaag nog ff terug of ze nog te leveren zijn, evt levertijd en de kosten.
Zodra ik meer weet laat ik het je weten.

Mike

Bart krijg net slecht nieuws, de Lenso CF velg word niet in de maat 5x108 gemaakt!
5x112 geloof ik wel maar daar heb je weinig aan.
Je zal denk ik op zoek moeten gaan naar een andere velg!

fs1

achzo.. daar vreesde ik idd wat voor :-( op een bepaalde site lees ik over blanke velgen (zonder gaten) van dit type.. zou daar ergens aan te graken zijn?

Mike

en denk dat je het beste een keer bij beetje grote velgen boer naar binnen moet lopen en daar eens vragenn 5x108 schijnt een best moeilijke maat te zijn waarin de keuze heel beperkt is.

fs1

bwa.. da lijkt me nogal mee te vallen, maar moet wel altijd besteld worden.. zo bestaan de lenso concept 5 velgen wel in 17" met 5x108.. maar dat vind ik dan weer niet de moeite ;-) zou idd eens bij een ietwat grotere moeten gaan..

fs1

zoals de titel zegt, op zoek dus naar 18" 5x108 velgen in de stijl van de begin geposte velgen die erop lijken dus ongeveer!

alen

Hallo,
Laguna op deze foto komt uit bj 2000. Ik heb een laguna uit 1998. Zouden dit soort velgen ook onder mijn laguna passen? Wie heeft wat meer gegevens over deze velgen? Zijn ze 4 gaats of 5...? Voor de duidelijkheid, dit zijn originele Renault velgen.

fabio

ik denk dat ze gewoon 4 gaats zijn ,dan passen ze gewoon

melcon

dat zijn deze:

traffic.gif
title="Click to load original image"

Steek is 4X100, zijn origineel renault, als het goed is nog bij de dealer te bestellen. (ze worden door BBS gemaakt, dus ms dat je ze daar ook tegenkomt...)

LagunaRXi1.9dTi

Dit zijn 16" 4-gaats-velgen. Standaard onder de RXi vanaf ergens in de loop van 1999. Vanaf 05-1998 tot 1999 werd de RXi met 15" geleverd. Het past probleemloos

melcon

Ze zijn er ook in 17", maar die zijn wat zeldzamer