Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 43
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 18
  • Totaal: 18

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

fs1

klinkt allemaal zeer netjes, mss over een tijdje ook eens laten doen dan wss kunnen we dan wel een ronde 2 inlassen ofzo :-)

knotty

bart, dan ga ik wel mee, althans. als het over ongeveer een maandje of 2 is.
dan moet het me wel lukken denk ik
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fabio

ja vandaag nog even concreet afgesproken ,dat op vertoon van lagunaclub pas wordt het voor 200 euro gedaan

fs1

over 2 maand zal wss nog wel wat te vroeg zijn voor me.. ik denk pas over een half jaartje ofzo..

Sfinx

Citaat van: Sfinx op 15 maart, 2008, 17:10
Leuk, al die positieve reacties.
Ik begrijp dat dit alleen rendabel is voor dieselmotoren?
Bestaat er eigenlijk zoiets dergelijks voor benzinemotoren?

Ik gooi 'm d'r nog ff opnieuw in.....m'n vraagje.

fabio

volgens mij wel ,waant je veranderd de software.Of hij nou de dingen anders regelt qua lucht ,diesel(benzine),druk etc dat geld toch ook voor een benzine motor.
Ik denk dat ze het software gedeelte alleen aanpassen aan een injectie sysyteem.
Dit is mijn mening,ik weet niet of het percee een commonrail met een turbo en een diesel moet zijn?
Kijk even op hun website dan weet je het zeker

rexonamen

Natuurlijk is zoiets voor benzine motoren maar de uitwerking is minder , naast een chip zul je injectoren luchtinlaat uitlaat en meerdere dingen moeten aanpassen , anders zou je even contact me ze kunnen opnemen , wordt je altijd iets wijser .

rexonamen

EN WAAR BLIJFT DE MIKEEEEEEEEEEEE is die met z`n smile aan het stuur geplakt  :-*

Sfinx

Citaat van: fabio op 15 maart, 2008, 19:11
Kijk even op hun website dan weet je het zeker

Daar had ik al even gekeken, maar als je dus de renault laguna opzoekt, praten ze alleen maar over dieselmotoren. Vandaar m'n vraag.

fs1

bel ze effe op anders? ik denk toch dat ook de benzinemotoren werken met turbo's en druk enzo? dus het moet wel lukken ook.. maar idd dacht ik al op veel plaatsen gelezen te hebben dat er eerst een hele hoop andere dingen als luchtfilter, uitlaat enzo kunnen aangepast worden, en als je dan pas laat chippen je wel resultat zou kunnen hebben..

melcon

bij een benzine motor met turbo kan het wel uit, maar zonder turbo krijg je mischien krap 5 pk, dus mooi laten zitten dan!

fs1

idd dat had ik me ook laten wijsmaken ;-) maar hebben niet alle moderne benzinemotoren van renault turbo's dan tegenwoordig?

Duupke (Ronald)

Volgens mij is er alleen een 1.2 Turbo en een 2.0 Turbo

Duupke (Ronald)

Waar blijft die Mike nou met z'n relaas? Of staat zijn Lag geparkeerd bij het ISS?

Roger

heb zojuist een testje gedaan maar van 0 tot 100 in 8.5 a 9 seconden.
en bij 50km/uur op de teller 3.1L/100km.
dit was voor het chippen 5.2L.
dus lijkt me niet slecht.
maar het gemiddeld gebruik ga ik volgende week pas bekijken,nu nog teveel testen...:)