Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 36
  • Totaal: 36

Sleutelmeeting/openingsmeeting 2015

Gestart door laguna club team, 10 maart, 2015, 21:23

Vorige topic - Volgende topic

Politesse

Heren iemand te wachten op mijn komst?  ;)

De dingen die ik graag zou willen:

Slap ouwehoeren en gezichten zien achter de namen en natuurlijk de mooie Laguna's bewonderen.
Rob en ik gaan NL en Europa helpen door alle problematiek even onder het genot van een bakkie op te lossen..... ;)

Zonder gekheid:

- Graag een 'voorkeurings rondje' verwacht geen problemen eerlijk gezegd maar hij mag voor de 29ste door de keuring. (Achterasrubbers, spoor- en reactiestangen, remmen etc. recent
 vernieuwd)
- Winterbanden/Zomerbanden wissel....dus als iemand een momentsleutel meeneemt? Graag! Ik draai zelf wel die banden eronder uit... !!
- Moet zo even onder de auto kruipen om te zien welk kapje er ontbreekt 'links of rechts' van de achterschokdempers. Zwart plastic 4-kant kapje onderzijde...iemand die in bezit?
- Afwatering in voorportieren even nakijken, reinigen....
- Indien mogelijk, ledjes in de raambediening...dus iemand solderen? Tevens NIET in bezit van de benodigde Ledjes en weerstandjes dus als iemand een zakje heeft besteld met veel       teveel ik neem ze graag over en last but not least de werkzaamheden worden natuurlijk tegen een vergoeding uitgevoerd! Dus als iemand, zin heeft, materiaal heeft (online    
 bestellen durf ik vandaag niet meer aan i.v.m. niet levering morgen) houd ik mij van harte aanbevolen.
- Marxander dat handige ruitenwisser verwijderaar apparaatje in bezit? Ook mijn wisserarmen mogen een zwarte spuitbus zien....

Dus mocht mijn gezelschap op prijs worden gesteld  ;) zou ik graag morgen een ieder de hand willen schudden.

En gewoon omdat ik nog nooit zo'n slechte voice-over heb gehoord  ;) only in Gouda.... https://www.carwashgouda.nl/
Wel met een schone Lag komen hoor...zit om de hoek van de kluslocatie (Mac Donalds Goudse Poort)...

ojee66

marxander

iedereen is welkom natuurlijk  !!

maar wil je witte ledjes dan?

ik neem genoeg gereedschap mee dus dat komt wel goed.

zijn er nog meer die led in de knopjes willen hebben.
graag dan nog even door geven welke kleur en hoeveel, ik bestel wel een partij witte led en wat blauwe led.

Politesse

@Marxander thanx, maakt mij niet uit. Ik heb jouw resultaat gezien, erg mooi!

Die foto van Paul zijn ledjes vind ik prachtig. Blauw, ultra wit het maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd.
Heb jij toevallig foto's van de 2 verschillen? Mijn auto interieur is tamelijk 'blauwig led'....

Zou mooi zijn als het een beetje overeenkomt met het 'nieuwe display' zoals jij hebt als tellerunit en het display van de climat.
Gelieve in alle knopjes, dus 2 achter, rechtsvoor 1 en de lampjes van de hele lichtunit. Alvast dank!

traffic.gif
title="Click to load original image"

EDIT- dom ouwehoeren met iedereen hè...  ;)

ojee66

18e is niet morgen. @politesse

Politesse

Zo ook een goedemorgen.... :D ;D

Kwartje...valt en bedankt.  !!

Tot volgende week!  =hi=

jupu1973

Goede morgen allemaal,
Vorige week heb ik de reactiestangen van de stabilisator vervangen. Het lijkt alleen of de auto nu harder klappert..
Iemand een idee of tijd om a.s. zaterdag even te kijken?

rookie

Je zult niet de enigste zijn die een week te vroeg was.

marxander

marxander

Citaat van: jupu1973 op 12 april, 2015, 07:57
Goede morgen allemaal,
Vorige week heb ik de reactiestangen van de stabilisator vervangen. Het lijkt alleen of de auto nu harder klappert..
Iemand een idee of tijd om a.s. zaterdag even te kijken?

gewoon komen er is altijd wel iemand die kan kijken !!

Humblesimon

Haha, je zou maar 3 uur gestuurd hebben en erachter komen dat je gewoon een week te vroeg bent  :D Maar ik ben nu zeker van de partij. Ik zou graag eens een ervaren Lag rijder met mijn auto over een flink oneven weg laten sturen. Ik vind de auto erg onrustig, durf op een klinkerweg het stuur niet met 1 hand vast te houden. Het lijkt haast wel of de schokdempers helemaal los onder de auto hangen!!! Donderdag krijg ik de nieuwe achterdempers en hopelijk verandert het dan drastisch...

En ook ik houd mij aanbevolen voor mooie zwarte wisserarmen! (voor dan.. achter is nog netjes..) Oh, en de verlichting was dus wel massa. Sorry, maar 2de paasdag naar Drachten geweest en knettergek geworden van én de dame in het dashboard (remlicht rechts DEFECT, markeringslichten DEFECT) én mijn lieftallige vrouw ("Kan die trut haar kop niet houden? Kan je dat niet uitzetten?" "Jawel! *klik*" Dongdongdong.... dongdongdong.... "Kan die dong niet uit?" "NEE!!!" )  >:D

Lamp los, contacten geschuurd, ingespoten met contactspray, KLAAR!!! Oh, en bonus, door het massa probleem ging mijn remlicht branden gelijk met mijn rechter knipper dus dat was de oorzaak van het uitvallen van de CC! Dus geen slecht idee om dat af en toe eens te checken...

En ik heb zelf (helaas niet zulke mooie) lampjes gehaald voor de ruitbediening, detoneert nogal met het dash (blauwig versus wit) én ik krijg de ruitbediening links niet netjes los.

Dus tot zaterdag! En kijk maar uit naar een colone van mooie Lagies uit het Noorden! (Marxander, vergeet de Grunneger vlaag nait!).

viper

Ik sta altijd open voor testritten  >:D >:D

Politesse

Ik zeg maar zo, beter een week te vroeg als 1 min te laat.  ;) ben van de spanning opbouwen!

rookie

ZIjn er nog mensen die bv reuitenwissers nodig hebben voor de laguna? Ik ga vrijdag nog langs de dealer, kan ze dus goedkoper meenemen.