Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 37
  • Totaal: 37

Sleutelmeeting/openingsmeeting 2015

Gestart door laguna club team, 10 maart, 2015, 21:23

Vorige topic - Volgende topic

Politesse

Ik heb ze sinds 2 dagen nieuw erop zitten. Bosch Aerotwin retrofit, gekocht bij Autopartswinkel.nl

Kosten inclusief verzenden, €28,79 voor 2 wissers....in mijn ogen een absoluut koopje maar bedankt voor je aanbod  !!

LET OP: de setaanbieding is duurder als de twee 'los' te bestellen en aan te klikken. Zal een database foutje kunnen zijn maar ik merkte hem wel op.

rookie

Die van renault zullen omstreeks de 25 a 30 euro zijn

Politesse

Dat is mooi  !! ik ben zeer tevreden met mijn Aerotwins tot op heden. De Valeo's die erop zaten, 'pre-historie model'....heel raamwerk aan ijzer en de bestuurderszijde met spoiler lieten aan weerszijden los. Zowel bestuurders als passagierszijde. Het rubber scheurde gelijktijdig aan beide zijdes in. Het wachten was op krassen op de voorruit en kan voor dat geld geen armoede lijden.  ;) nieuwe ruit kost meer.

Ze hebben het een jaar uitgehouden en waren nu aan het vergaan....ruitenkrabben doe ik voor zover het dit jaar nodig was goed met een krabber en gebruik daarvoor niet de wissers dus daar kan het niet aan hebben gelegen.....gewoon inferieure kwaliteit mijn exemplaren. Hoeft natuurlijk niet te gelden voor de overige maar ik zal niet snel een tweede dure set aanschaffen, ik weet wel dat de ruitenwissers van Valeo destijds mij een aardige duit hebben gekost.

rookie

en niet vergeten Politesse, de nieuwe ruitenwisser zijn lichter en het aerodynamische pakket van de auto wordt hierdoor beter waardoor de top snelheid en zuinigheid wordt verhoogd.

Politesse

!! ik ben benieuwd tot nu toe nog altijd niet die wijzer over de 198km/u gekregen. Misschien lag het aan die ruitenwissers  ;D
Bandenspanning is altijd op orde  ;)

rookie

da moet je nu zeker de 235 kunnen halen.

Humblesimon

Nou, ik rijd toch meest niet harder dan 130... Dus die ruitenwissers mogen van mij mooi prehistorie model blijven :P En vergeleken met de Megane is de Lag sowieso een klap stiller! Ik twijfel ook of ik iets aan de CC knop op het stuur moet doen... de +/- knop doet een beetje raar... Soms bij + gaat ie uit of bij - gaat ie in +.... En geen verlichting in het stuur bij de beide CC knoppen. Of heeft de Lag2Ph1 dat niet? Zijn er ook mensen met verstand van een LPG installatie? Ik zou wel wat meer willen weten over de mijne aangezien het een "onbekend" merk is... Geen Vialle of Necam...

En ik las ook iets over een goede wasstraat, die zit heel dicht bij de locatie? Heb er nu al zin an :P Lekker auto's en ideeën bekijken van anderen! Zijn er meer met een grijs interieur? Half(jes) leder? Ziet er niet eens beroerd uit (had niet mijn eerste keus geweest) maar ben als de dood dat één van de kids er met chocoladevingers aan gaat zitten...

Paul

Mijn 1.8 liep 210 op de teller.

hans49

laguna1999

Ik kom ook! ik wil graag geholpen worden met een aantal problemen betreffende mijn renault laguna,  deze meeting lijkt me echt tof!

marxander

Heel mooi Hans en laguna1999

jupu1973

Als ik tijd heb kom ik zeker langs; eerst even naar de voetbal met de jongste in Delft...

marxander

;D

verstuurd van mijn mobiel kantoor.

safranehenkie

Word een beetje balen,als ik dit zoal leest. ;D
Twee kleinkinderen jarig op 18-04(ook leuk natuurlijk). :D
Word de eerste meeting die ik ga missen,na aanschaf Laguna.
Altijd leuk om de Lagjes van andere te bekijken.
Wilde ook mijn stadslichtjes vervangen door mooie leds.
Ander keertje maar dan.
Wens jullie in ieder geval een mooie meeting,en veel sleutel plezier.
Groetjes Henk.
Laguna 2.0DCI,Estate Initiale.
ex:R12,R9,R19,2XSafrane.

Politesse

Citaat van: Humblesimon op 14 april, 2015, 12:52
En ik las ook iets over een goede wasstraat, die zit heel dicht bij de locatie? Heb er nu al zin an :P Lekker auto's en ideeën bekijken van anderen! Zijn er meer met een grijs interieur? Half(jes) leder? Ziet er niet eens beroerd uit (had niet mijn eerste keus geweest) maar ben als de dood dat één van de kids er met chocoladevingers aan gaat zitten...

Wasstraat met het grootste accent  ;D

Ik heb hetzelfde interieur, ook niet mijn eerste keuze maar ziet er ondanks zijn leeftijd nog spik en span uit. Het leer gedeelte van de bestuurdersstoel is licht beschadigd. Ik zou zelf heel graag het half alcantara interieur willen...tsja  ;)

@Paul: krijg hem er niet overheen.... :-\  =sorry=
@rookie: 235km/u zou leuk zijn  ;) ach heb speeltjes van anderen die harder kunnen.

Leuk steeds meer mensen komen!  !!