Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 29
  • Totaal: 29

Sleutelmeeting/openingsmeeting 2015

Gestart door laguna club team, 10 maart, 2015, 21:23

Vorige topic - Volgende topic

Lagunainitiale

Je weet ook zeker dat de auto op slot gaat want dan toetert hij en blijven de zijknipper lichten 10 seconden branden.

marxander

Ik heb hier nog een extra gaskkephuis die ik met nieuwe o ringen zo over ga zetten is makkelijker.

verstuurd van mijn mobiel kantoor.

emtee

Citaat van: marxander op 26 maart, 2015, 19:11
Ik heb hier nog een extra gaskkephuis die ik met nieuwe o ringen zo over ga zetten is makkelijker.

Geldt dat voor jouw eigen auto of doel je op de mijne? ;)
Captur TCe 143 EDC

marxander

Was voor mijn eigen bedoelt ;D

emtee

Haha, daar was ik al bang voor uiteraard! :-)
Captur TCe 143 EDC

marxander

Als je niet wil sleutelen dan mag je ook komen voor de gezelligheid hoor dus kom en geef je op..... ;D ;D

viper

*eens*

Dit is namelijk ook onze openingsmeeting he dus komen is de boodschap !!

Humblesimon

Citaat van: Lagunainitiale op 26 maart, 2015, 19:02
Je weet ook zeker dat de auto op slot gaat want dan toetert hij en blijven de zijknipper lichten 10 seconden branden.

Jazeker, maar dat doe ik dan ook gewoon met mijn 2-knops kaart. Die 3 knops werkt wel (lampje in de kaart brand) maar hij heeft een lege interne accu vrees ik. Dat is dus diegene die met inductie opgeladen hoort te worden. Volgens de dealer was die stuk maar ik denk dat de vorige eigenaar gewoon niet gedacht heeft aan de (wel te vervangen) knoopcel-batterij.

Die verlichting moet ik nog naar kijken maar met de regen is dat geen lekker klusje! Mij viel ook op dat mijn knipperlicht rechtsachter minder fel is. Ik vermoed dus dat het inderdaad een massa probleem is (corrosie) maar eerst moet ik uitvogelen hoe ik bij mijn verlichting in mijn achterklep kom (hatchback).

En die datum moet ik even kijken of ik tijd heb... Zin zeker :)

Is er trouwens ook een sticker van Lagunaclub voor onder op de rand van de kentekenplaathouder?
Die op het raam valt niet echt op :D

marxander

Komen dan krijg je een hele mooie nieuwe kentekenplaat houder met  tekst.

ojee66

Daar zit ik nu ook al op te azen.

Humblesimon

Ik hoorde vanmiddag dat wij na deze week in ploegen in plaats van 4 dagen 6 dagen vrij zijn, daarna nog 1 keer in 5 ploegendienst een weekje draaien en dan gaan ze naar 4 ploegen! Dus dan sta ik op straat (wederom). Dusssss, de 18e ben ik vrij en ik heb nu al 80 procent zekerheid dat ik dus ook richting Gouda kom! Deze keer niet via het spoor maar met mijn Lag :) Dus heren, elk nadeel heb zun voordeel! (Of zoiets...)

ojee66

Citaat van: Humblesimon op 25 maart, 2015, 20:51
Mijn Parrot zit erin (in mijn Lag) en dat binnen een uurtje! Nu als volgende klus de verlichting van de raambediening... Ik heb lampjes gevonden die ik kan monteren op de oude bevestiging, zijn iets langer maar lijken genoeg ruimte over te hebben in de schakelaar. En vanmiddag de melding "remlicht rechtsachter defect".... Stoppen, kijken hoe ik erbij kan, moeilijk, doe ik later wel, klep weer dicht en wég melding! Over snel repareren gesproken! :P Maar (nog) geen problemen verder! Of het moet het automatisch uitschakelen van de cruise control zijn bij richtingaanwijzer naar rechts... Maar ik moet dan toch remmen dus geen probleem...

Ook ik heb van die vage klachten.
Collega zei, check eens al je aard punten.

Guus

Wil graag nog een "reparatie" toevoegen, vervangen stuurbekrachtiging olie welke ik zelf meeneem.
Is er toevallig iemand aanwezig die de laatste update van de navigatie cd's voor mij kan branden en meenemen tegen een redelijke vergoeding. Dit lukt mijzelf niet.

marxander

Welke landen en neem aan voor de cd versie? Ik wil wel een poging doen.

Guus

In ieder geval de benelux, duitsland en frankrijk. Complete set is helemaal mooi.
Heb inderdaad het systeem met cd. Laguna 1.9 dci uit 2004.