Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 94
  • Totaal: 94

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

Mike

died van mij is uit 2002 en heeft er nu 220500 kilometr op zitten, als je zelf zuinig bent op de auto, netjes warm rijd, voor het uitzetten ff de motor 1 minuutje laat draaien om de turbo af te laten koelen, netjes zijn beurten krijgt dan is er in principe niks aan de hand maar zeg nooit nooit.

Mike

nou lijstje dan maar, welke datum weet ik nog niet hoor dat zal ik ff met ze moeten over leggen want ik denk dat niet iedereen zomaar door de weeks kan.

ik zal het eens vragen voor de zaterdag 15 maart.

Mike
Fabio
Rexonaman
Dreke
Fs1
Rico

Dreke

Hej, ik zie mijn naam ertussen staan maar ik kan alleen door de week. Ik sta namelijk nog altijd enkel in het weekend van 6u tot 18u te werken en ik hoop dat ik dit nog heel men leven kan blijven doen. Als je ooit een nieuwe wagen koopt zorg ervoor dat hij dan voorruitverwarming heeft want ik produceer namelijk de weerstandsdraden die erin zitten dus meer auto's met voorruitverwarming is meer zekerheid voor weekendwerk voor mij.

fs1

Mike
Fabio
Rexonaman
Dreke (niet in het weekend)
Fs1 (alleen als de prijs goed is, 225 is te veel)
Rico

fabio

Heb mike net gesproken en het kan voor 200 euro(op vertoon van een clubpas),dit gaat gebeuren op 15 maart dan zouden we er om 10.00 moeten zijn.
Verdere details moeten we even op mike wachten

knotty

oei oei... clubpas... ik heb ze bijna klaar dus dat moet goed komen.

Mike
Fabio
Rexonaman
Dreke (niet in het weekend)
Fs1 (alleen als de prijs goed is, 225 is te veel)
Rico
knotty(jeroen) onder voorbehoud.
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Rico

Citaat van: Mike op 20 februari, 2008, 21:37
nou lijstje dan maar, welke datum weet ik nog niet hoor dat zal ik ff met ze moeten over leggen want ik denk dat niet iedereen zomaar door de weeks kan.

ik zal het eens vragen voor de zaterdag 15 maart.

Mike
Fabio
Rexonaman
Dreke
Fs1
Rico

Ik kan dus waarschijnlijk 15 mrt niet omdat ik zaterdag altijd moet werken!
Ik kan bijv donderdags na 11:00 wel?

Dreke

Citaat van: Rico op 21 februari, 2008, 19:01

Ik kan bijv donderdags na 11:00 wel?
Dat zou voor mij ook een veel beter tijdstip zijn.
Als ik daar met men banaan aankom zou ik dan ook Lagunaclubkorting krijgen?

fabio

tuurlijk al wij aangeven dat er meer mensen komen

Mike

Inderdaad vanmiddag het bedrijf ff gebeld en als je als club komt dan kan het voor 200 euro per wagen, dit is inderdaad op vertoon van een clubpas.

Om een clubpas te krijgen kan je natuurlijk lid worden van de lagunaclub, zie voor meer info: https://www.lagunaclub.nl/lidworden.html

Ik heb een afspraak gemaakt op zaterdag 15 maart om 10:00 uur om de auto's te laten chippen.
Dus voor degene die mee willen, 10:00 uur in s-Heerenberg, misschien is het wel leuk om van te voren ergens af te spreken en gezamelijk erheen te rijden ( met ze alle ff knallen op der deutsche autobahnn)
Afrekenen gebeurt daar en je kan pinnen of contact betalen.
Voor degene die mee willen maar geen club lid zijn of willen worden, ik kan niet garanderen of je het dan ook voor 200 euro krijgt.

Volgens opgave van Tunex gaat een 120 pk versie naar 155 pk : https://www.tunex.nl/merk/showarticle.php?articleID=90

Voor de zekerheid alvast het adres:
Tunex Automotive
Industrieterrein Het Goor
Weteringstraat 6a
7041 GW 's-Heerenberg

Tel: +31 (0)314-667360
Fax:+31 (0)314-667265
Email: info@tunex.nl

Ik heb in ieder geval plaats gereserveerd voor 7 wagens, komen er meer bij dan is dit geen probleem.

fabio

dan moeten we zeker om 07.30 gaan rijden

p.s zou dat gaan een box en chippen >:D

Mike

Vanaf Maarssen ( Utrecht) is het een uur rijden als je normaal 120 rijd.
Dus het valt opzich wel mee.

Een box en chippen....denk het niet hahaha

Mike

Citaat van: rookie op 03 maart, 2008, 20:10
Maar ik meende dat er nog wel verschil is tussen de verschillende tune bedrijven.

Nou ik heb het er 1 gevraagd en die zegt dat er inderdaad verschil is en dat sommige bedrijve gewoon alles hoog of op max zetten en klaar.
Ik ga morgen ff Tunex mailen wat zij precies doen maar ik heb op google gezocht en kon geenm negatieve dingen vindne over Tunex.

rookie

Ik heb er ergens 1 keer een niet positieve reactie gezien, maar ja, dat hou je altijd.

Mike

tuurlijk dat hou je altijd, een bedrijf in Utrecht wilde wel met prijs zakken maar kon niet echt aangeven waarom Tunex echt slecht zou zijn.
Volgens hem was het bijna onmogelijk om de apparatuur te kopen en je mensen te betalen, ik denk dan als je 10 auto's op ene dag kan doen x 6 dagen per week x 4 weken is ook: € 48.000....dat is toch zwaar geld.
Ze lopen bij tunex met 3 man en dat moet mogelijk zijn.