Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 59
  • Totaal: 60
  • bnijp

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

Mike

Mijn koppeling kan op dit moment de krachten nog niet aan, Fabio had dit probleem ook en die heeft er een nieuwe druk groep en plaat in laten zetten en nu weer alles perfect.
Ik moet die van mij nog steeds doen....

rookie

dat wordt tijd!! Maak eens tijd, niet zo druk zijn op het werk he  O0

Mike

Tijd is er wel, druk op me werk doe ik al jaren niet meer  ;D maar de centen die zijn iets lastiger.....Met 2 kinderen en een vrouw.... O0

Boondock Saint

Deze Diesel was er in Gronau

traffic.gif
title="Click to load original image"

232pk en 480Nm :o

https://www.ziptuning.nl/

Heeft daar iemand al iets over gehoord ???

melcon

was de 2.0 dci neem ik aan?

rexonamen

Mijn koppeling geen centje pijn (hoop hier ook niet op) ook niet men sleurhut erachter of een aanhangen met grind (ongv 1000kg)erachter en verbruik perfect , blijf genieten ook mijn vrouw , wat betreft link voor ziptuning had ik voorheen al geinformeerd (HOOFDPRIJS)gebeurt hetzelfdeals bij TUNEX ,gekozen ivm prijs en positive reacties .

OHJA , vergeten acceleren  van uit 2e versn naar 6e maak ik een GOLF 5 gti het wel heel moeilijk , deze bestuurder zat met z`n tanden in het lederen stuurwiel , GAAF.

Boondock Saint

Citaat van: Maarten Jan op 06 juni, 2008, 17:32
was de 2.0 dci neem ik aan?

Ja is origineel 2.0l dci met 178pk de Megane RS Diesel ;)

Mike

Zitten bij mij om de hoek, schijnen ook goede service te leveren maar doen exact hetzelfde als Tunex.
Ik heb ze gevraagd om een aanbieding voor 7 laguna's maar vond dat ik dan toch nog teveel moest betalen per auto, zal nog eens nakijken wat we dan moesten betalen

melcon

Citaat van: Boondock Saint op 06 juni, 2008, 22:01
Ja is origineel 2.0l dci met 178pk de Megane RS Diesel ;)
erg fijne diesel, met heel potentieel :)

Boondock Saint

Citaat van: Maarten Jan op 07 juni, 2008, 00:07
erg fijne diesel, met heel potentieel :)

In de nieuwe Laguna III GT heeft die er wel 180pk en 400Nm, ik hoop dat ik die bij mijn dealer snel voor een proefrit kan pakken ;D

melcon

nog beter, meenemen  ;D

idem-dito

" Als je lid v/d lagunaclub bent 200euro anders 225 euro  "

Hoe geef je bij Tunex aan dat je lid bent van de LagunaClub.nl?   :-\

gr   Philip

Mike

Als je betaald lid/ member bent van de Lagunaclub ( https://www.lagunaclub.nl/lidworden.html) dan zit daar een club pas bij, op vertoon van die pas krijg je dan korting.

knotty

met de passen is in dit geval nog een kwestie, maar die korting zal ik dan persoonlijk regelen.
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fs1

kort: club lid worden uiteraard :-) als je voor 1 jaar en de eenmalige bijdrage betaalt heb je het er al uit want anders moest je 225 betalen ipv 200 ;-)