Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

Automatisch inklappen spiegels bij verwijderen kaart voor Initiale modellen!

Gestart door Ed, 18 april, 2014, 12:45

Vorige topic - Volgende topic

Turbo

morgen maar weer eens het kastje ertussen zetten  ;D
denk dat hij nu wel goed opgedroogd zou moeten zijn, ruik geen brandlucht in de unit dus lijkt me dat het weer zou moeten werken

Turbo

traffic.giftraffic.gif
Heb het er weer in zitten
Er was genoeg ruimte om de unit bij de raambediening te steken en vast te zetten met dubbelzijdige tape
Nu rammelt hij niet en ligt ook nog eens droog

Ed

Niet dat het mij verder wat uitmaakt hoor, maar is het niet beter deze foto (ook) in dat andere topic te plaatsen?  ;) Anders wordt het voor anderen misschien een beetje onoverzichtelijk en verwarrend. Trouwens, inmiddels hebben we al meerdere oplossingen, misschien handig om een overzicht te maken of iets...

Turbo

Is misschien wel handig
Alleen weet ik even niet hoe of wat ik zou moeten doen om dat bij elkaar te zetten

Chris-mc

als ik op autoweek kijk,heb ik een elektive uitvoering,is dit de moeilijke of de makkelijk variant voor
het automatisch laten inklappen van de spiegels?

Turbo

als er al elektrisch inklapbare spiegels opzitten is alles mogelijk

Chris-mc

die heb ik er inderdaad opzitten,alleen weet ik niet of ik de makkelijke of moeilijk schakel functie heb.

kortom,heb ik een aparte module nodig,of kan het af met een relais.

Turbo

als je een initiale hebt is dit kastje niet nodig maar een shunt plaatsen genoeg
heb je geen initiale is dit kastje wel mogelijk

rico1047

2.0 T

Turbo

ben in de war met iets anders
meen dat er op de tweede zekeringskast iets geplaatst kon worden waardoor dit zou werken maar het heeft iets met de pinnen 1 en 5 te maken
even teruglezen en het wordt je misschien duidelijker
ik heb er bij mij een kastje tussen gezet en dat werkt prima (heb geen initiale uitvoering)

ojee66

Dagrijverlichting is het plaatsen van shunts en relais.  Mits de bedrading ervoor aanwezig is.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

traffic.gif

Chris-mc

Renier

Paul

traffic.gif