Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 65
  • Totaal: 66
  • bnijp

peddels achter het stuur!

Gestart door Lagunainitiale, 24 juni, 2013, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

viper

Lagunainitiale

koolio

Echt super gaaf!!
En zie ik nou 3L per 100km bij 90? Is ie er ook zuiniger van geworden?

Lagunainitiale

;D vanaf hoog soeren naar beneden is dit.

DylanRR

Citaat van: Lagunainitiale op 20 augustus, 2013, 19:50
Deed de bijrijder, of het was geen gsm maar een foto toestel of ik was niet aan het bellen......
Kan nog wel een paar smoesjes bedenken hoor. :D

Telefoon of iets gelijkends in de hand vasthouden hè.
Fotocamera en navigatie vallen er ook onder en het vasthouden is al voldoende.
Had je moeten weten.  ;)

Lagunainitiale

;)
Bleuthooth oortje weet ik wel dat deze als gsm en onderdelen word gerekend maar een echte camera en navi mag je vast houden voor zover ik weet. Of is er een nieuwe uitspraak gekomen.

Maar natuurlijk weet ik dat het vast houden al verboden is, maar dat is ongeveer standaard antwoord ;D

Initiale 2008 Berline

Wie de foto maakt laat ik even in het midden, maar de foto op je profiel mag je nu wel aanpassen! Bla
R4 GTL LPG '80, 7 stuks R16 TX waarvan 1tje gemaakt is, basis was '79, Clio S '94, Mondeo BE '96, Laguna 1.8 LPG RT-Look '97, Laguna 1.9 dTi RXT '99, Laguna Estate 2.0 16V Initiale Paris LPG '03, Fiat Punto Evo '11, Laguna 2.0 dCi Initiale Paris '08, de R16 TX '79 van hierboven, Talisman Estate 1.6 dCi Initiale Paris '17

Lag-3.0-V6

Ik hoop dat t helemaal naar je zin werkt...ik blijf t n knap stuk werk vinden!

Ontzettend veel lol ermee gewenst!!  !! !!

DylanRR

Citaat van: Lagunainitiale op 22 augustus, 2013, 06:25
;)
Bleuthooth oortje weet ik wel dat deze als gsm en onderdelen word gerekend maar een echte camera en navi mag je vast houden voor zover ik weet. Of is er een nieuwe uitspraak gekomen.

Maar natuurlijk weet ik dat het vast houden al verboden is, maar dat is ongeveer standaard antwoord ;D

Wat ik me heb laten vertellen is daar jurisprudentie over.
Ik zal eens navragen waar dat precies beschreven staat, er zijn bij mij in elk geval collega´s die geschreven hebben voor het instellen van de navigatie tijdens het rijden en die is doorgegaan.

Lag-3.0-V6

Maarrr is t eigenlijk niet ontzettend zinloos de discussie aan te gaan over wat je in je hand mag vast houden of niet,  =sorry=. We hebben allen geleerd beide handen aan t stuur te houden. Hier hoort geen telefoon, navi of wat dan ook bij. Jullie vraag zal zijn, ben jij n heilige, in t verleden niet, heb r van geleerd en nu word er bij mij niets anders gedaan als bezig zijn met rijden, de rest? Wacht maar. Ook navi inregelen, parkplaats, 2 minuutjes en klaar. Maar we zouden allen moeten leren van de foutjes..En dat stoort mij persoonlijk nog wel s ....n keer..

Ik ben bang dat autorijden n soort gewoonte word/is, waar men niet meer bij na hoeft te denken, getuige het toch ook wel erg grote aanbod van versperringen door ongelukken e.d. De economische schade is hoog, de persoonlijke emotionele nog veel meer.

Verder denk ik dat de wagens van nu eigenlijk teveel aanbieden om afgeleid te worden van waar deze voor bedoeld is, van a naar b brengen..Laten we eerlijk zijn, een kachel regelen is n regelrechte ramp!! Heb t niet eens over n audio.... :-\ En heb t nu over n Lag uit 2004.....dat terzijde. Gewoon dr bij, mn droom zou n Audi S8 zijn, over n lastige kachel gesproken...absoluut terzijde!! ;) en onbetaalbaar..

Wat ik hier mee bedoel? T volgende..

Laten we allen de wagen gebruiken waar ie voor bedoeld is, met alle gebruiksgemakken die te gebruiken zijn maar....laat de Ipod e.d. op de achterbank rusten tot je n plekkie hebt om daar mee bezig te zijn en ja.....t kan echt..

Waarom deze preek? Ik wil al "onze" Lagjes graag weer s kunnen zien en de persoonlijke ellende door t gebruik van alles proberen te voorkomen....Hij wel..

Nee lui, goed bedoeld, wees voorzichtig, t verkeer is n drama in Nederland....helaas. Bezig blijven zijn met wat je doet, rijden...en t is toch echt leuk.. !!

Keep on Lag!

Wat heeft dit nu weer met de fameuze peddels te maken, sorry.... =ot= maar weer??

DylanRR

Niks aan toe te voegen, ben ik het mee eens.

viper

Citaat van: Lag-3.0-V6 op 24 augustus, 2013, 01:10
Ik ben bang dat autorijden n soort gewoonte word/is

Eerlijk gezegd is dit in mijn geval wel zo. Ik let meer op geluidjes en andere wagens.

Ik durf gerust zeggen dat ik soms niet weet hoe ik van punt a naar punt b ben gereden :P Alle ja, ik let dan niet naar de gewone omgeving

Lagunainitiale

Ja bij sommige van ons is dit ook onderdeel van het werk. Letten op alles om je heen. Is bij mij niet anders.

safranehenkie

@lagunainitiale.Mooi werk,ziet er heel goed uit.
Met mijn automaat schakel ik niet veel handmatig,maar het lijkt me wel handig met jou flippers.
Laguna 2.0DCI,Estate Initiale.
ex:R12,R9,R19,2XSafrane.