Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 82
  • Totaal: 82

peddels achter het stuur!

Gestart door Lagunainitiale, 24 juni, 2013, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

Lagunainitiale

Heren kan iemand mij uitleggen hoe de draaibare doorvoer werkt en of het mogelijk is om drie flinterdunne draadje naar het stuur toe te krijgen. Ik vind het geen optie om bestaande draden ervoor op de offeren van bijvoorbeeld de toeter of cruise.

Eric

Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lagunainitiale

Peddels achter het stuur om mee te schakelen. De software heb ik bijna af ;D . Daarna de doorvoer regelen en een test opstelling maken.

Eric

Dat belooft iets heel gaafs te worden dus...
Ik had al zo een vermoeden..
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Turbo

op de sloop een andere proberen te scoren ?
dan kun je voor weinig geld misschien toch makkelijker knippen en plakken  ;D

Eric

Bart heeft toch nog een stuur liggen?
traffic.gif

fs1

ik heb niks meer liggen, ik denk dat de enige optie is om een extra doorvoer te scoren en die proberen ergens ertussen te friemelen

Lagunainitiale

Maar hoe werken die dingen? Is dat met sleepcontacten of met een soort lint wat een aantal slagen is opgerold?

Turbo

ja die zitten met een plat draadje opgedraaid in een omwikkeling

Lagunainitiale

Daar kunnen we dus nog wel een lintje bij leggen ;D

Turbo

het is het proberen waard natuurlijk

lagunaV8

ik heb nog een doos doorvoeren liggen, maar niet voor de Laguna 3.

Lagunainitiale

kan je eens een foto van het binnenwerk maken, dan kan ik alvast brainstormen.

Andere optie is vaste schakelflippers achter het stuur aan de stuurkolomkappen.

viper

ik had m'n doorvoer een volledig uit elkaar gehaald een tijdje terug.

hoeveel draden wil je bijleggen ??

een extra lint erin leggen is veel moeilijker dan je denkt, 1 enkel lint heeft het soms al moeilijk om niet te plooien binnenin.

je moet zo denken, een lint is ongeveer 9 keer opgerold in de doorvoer. Dus, als je draait moet je lint dan ook uitzetten en oprollen (plooien dus want het lint kan niet groter worden dan de ruimte in je doorvoer)

Als je hier nu nog een extra lint gaat bijzetten dan gaan de 2 linten elkaar hinderen lijkt me.

Aan elkaar maken is ook niet direct een optie tenzij je ervoor kan zorgen dat ze totaal niet meer ten opzichte van elkaar kunnen bewegen, wat op zijn beurt dan ook de kans op breuken groter maakt aangezien de 2 linten samen niet zo gemakkelijk plooien.

Tja, het enige wat ik je kan aanraden is, probeer 2 linten vast te krijgen en test die eerst een maand uit zodat je je origineel lint nog hebt want een doorvoer is ook niet bepaald goedkoop

Paul

Citaat van: Viper op 24 juni, 2013, 20:17
een doorvoer is ook niet bepaald goedkoop

Valt toch wel mee ;)