Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 61
  • Totaal: 61

peddels achter het stuur!

Gestart door Lagunainitiale, 24 juni, 2013, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

Lagunainitiale

Maarssenaartje

Mooi dat aluminium, past mooi bij je stuur en interieur!
Echter ze lijken mij vrij scherp maar lopen mooi in lijn met je dashboardboog en je lijnen op het stuur.

Vergeet er overigens niet een + je in te graveren...of UP...
Staan zat inspiraties onder google afbeeldingen voor het formaat flipper.

Geborsteld aluminium of RVS vind ik persoonlijk ook erg mooi het is mij niet duidelijk wat dit is echter niet dat je straks allemaal vette vingers ziet op.... Ben benieuwd maar mooie klus en fantastisch dat je zo handig bent!  !!  

Lagunainitiale

Dit is grof geborsteld aluminium wat je nu ziet en daar zie je geen vette vingers op zoals je ziet want ik heb dat ding overal vast gehad. En ze lijken scherp maar dat zijn ze echt niet want ik heb ze afgerond en zijn nu mooi glad hier trek je nog geen panty mee open ;) Maar ze zijn nog niet helemaal naar mijn zin, de fine tuning komt als de linker ook gezaagd is dan doe ik ze op elkaar tegelijk bewerken zodat ze identiek zijn. En ik wil ze idd ingraveren met   -   +/off.

lagunaV8

kun je niet ergens een stuk uit freezen?

Lagunainitiale

om ze wat dunner te maken ofzo?

Lagunainitiale

Software is geheel klaar !! werkt precies zoals ik het wil hebben =tap=
Nu wachten tot conrad de lading met weerstandjes leverd die ik nog van ze krijg en dan solderen en nog wat componentjes scoren die ik niet besteld had. Dan is dat klaar. Als dat werkt in de auto ga ik verder met de peddels installeren.

bossie24

Lagunainitiale

Printplaat in elkaar gesoldeerd en van de week bezig geweest om het te monteren. Echter er waren een aantal dingen die tegen zaten. Van plaats dat er drie schakelaars zaten bleken er maar twee te zijn en de combinaties hiervan zorgen voor een schakelpatroon. Hierop heb ik dus de software aan moeten passen. Dan het tweede probleem, de transistors hebben spanning nodig om te schakelen echter deze spanning is er niet. Heb nu dus npn transistoren gebruikt in de hoop dat het nu wel werkt maar dit moet ik nog even testen.

Trust

Altijd al willen weten wat NPN betekend , nu weet ik het : NoPowerNeeded  ;D

Lagunainitiale

;D hhmmmm nope. Is de volgorde van het metaal in de transistor.

melcon

Erg mooie flippers, dat zeker, maar wellicht is het een idee/tip om de flippers uit clio IV RS te gebruiken?
(welke overigens hetzelfde zijn als in de nissan GTR  8))

Eric

Dan neem jij de flippers en ik het stuur
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Paul

Neem ik de rest. ;)

Verstuurd van mijn MIDC010PR001 met Tapatalk

viper

Citaat van: Eric op 25 juni, 2013, 20:45
Oei, als jij de flippers neemt, neem ik het stuur wel....
Citaat van: Viper op 25 juni, 2013, 20:50
krijg ik dan de auto ??

Euh, was dit niet al lang besproken :P