Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 52
  • Totaal: 52

peddels achter het stuur!

Gestart door Lagunainitiale, 24 juni, 2013, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

Paul

viper

Lagunainitiale

ik heb net soldeer materiaal besteld om aluminium mee te solderen. want ik wil de peddels van geborsteld aluminium maken. 21 juli? dan ben ik er niet. maar ik zal de foto's niet onthouden.

viper

damn, spijtig.

tja, dan ben je wel verplicht om veel foto's te posten :P

Eric

Moet je ze zelf maken? Je kunt ze ook laten maken of lenen van een ander merk.
Ik heb laatst wat dingen laten maken voor mijn werk. Dat had ik laten doen bij nancy klomp watersnijtechniek..
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lagunainitiale

Ik heb nog aluminium liggen. Moet alleen even wat stukken aan elkaar solderen voor de juiste vorm. Buigen word aluminium zo lelijk van.
Maar eerst ga ik binnenkort de printplaat in elkaar solderen en aansluiten. Dan kan ik met twee tijdelijk schakelaartjes even testen of het uberhaupt werkt voordat ik gaten in de stuurkappen zaag.

Lagunainitiale

Ik ben een beetje aan het stoeien met de vorm,
Moet een mix zijn van subtiel, goed te bedienen, geen last bij bedienen van andere dingen en een beetje passen Bij de bestaande vorm van de auto. Ik kom tot zoiets, niet letten op dat de een zwart is en de ander niet.
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

GTMart

Benieuwd naar het eindresultaat ;D !!

Maarssenaartje

Wel erg gaaf en knap dat je dat kan maken.

Mijn vraag, flippers vast of flippers meedraaiend aan het stuur zoals bij de M5 het geval is?
Wat heeft jouw voorkeur...zijn hele discussies wat het beste is op internet m.b.t. het wel dan niet vast of meedraaiend hebben.

Lagunainitiale

Mijn mening. Er is geen beter of best, maar wat past het best bij je persoonlijke stuurtechniek en wat voor soort rit heb je. Circuit, rally of gewoon op straat. In mijn geval is vast het best passend. Die meedraaiende grijp ik nogal eens mis namelijk.

lagunaV8

ik heb nog even nagedacht hoe ik het zou maken, ik zou de schakelaars achterop het stuur maken, dan een een printplaat met batterij achter de airbag plaatsen via een remote signaal een signaal door sturen na de printplaat ergens in de auto.

Lagunainitiale

Heb ik ook aangedacht, maar dan moet je printplaten kunnen etsen smd mini elementen.solderen en dan is het nog heel groot. En vaste peddels zijn voor mij toch beter. En dit ziet er nog wel mooi uit ook.

viper

inderdaad mooi gedacht maar daar heb je de plaats niet voor achter je airbag

Lagunainitiale

En bij de lag III is er nog minder ruimte achter het stuur omdat de kappen een groot deel van het stuuromvatten anders dan bij de lag II.