Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 28
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 24
  • Totaal: 24

Achteraf inbouwen van bepaalde opties mogelijk

Gestart door Eric, 15 oktober, 2012, 18:14

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Ik vroeg mij af.....

Is het mogelijk om naderhand in een lag 3, keyless entry en go, xenon, en elektrisch bedienbare stoelen in te bouwen?

Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

Lagunainitiale

En de meeste lag III hebben deze opties wel, dus uitvoeringen zonder gewoon laten staan.

viper

Wel, Handvrij kaart is zowel uch als kabelbundel en antennes gebonden.

Xenon, is ook rekeneenheid, koplampen, kabelbundels en opname elementen.

Zetels, daar denk ik dat deze wel mogelijk zijn zoals het vorig model maar kan er geen zekerheid over geven.

Paul

Lagunainitiale

Ja is de verplichting voor auto's na 2007 om wisserinstallatie en Hoogteregeling vervallen?
Maar dan draaien de koplampen niet mee in de bocht, en geen drl.

Paul

Drl vind ik zowieso onzin, gewoon dimlicht aan

Lagunainitiale

Zoals een van de boeven zei in Home Alone "NEVER" ;D

Eric

Dus op zoek naar eentje met die opties dus... Ik wil zo en zo dan een lag drie phase twee...

Ik ga dit keer wel voor een benzine uitvoering.. Zal financieel alleen geen turbo worden ben ik bang...
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Lagunainitiale

Kan je financieel beter een turbo fase I kopen en een bumper van fase II laten plaatsen. Scheelt je duizenden euro's en heb je veel meer keuze. Verder behalve een chromenstripje om de ventilatie roosters, andere kleur strip over dashboard en middenconsole, donkere achterlichten,donkere velgen en donkere remlicht is de auto hetzelfde.

basslijkhuis

Op kenteken is de fase 2 toch een stuk lichter... Zwaar bumpertje zeg ik

Eric

Jawel dat is zo, maar wil niet ouder dan 2011 gaan. Volgens mij is de phase twee vanaf maart 2011 geleverd???
traffic.gif

LE-Driver

Ik zat onlangs bij de dealer in een Lag met elektrische zetels. Viel me op dat die op de laagste stand behoorlijk hoger zitten dan niet elektrische exemplaren.

Dus als je redelijk lang bent ( ik ben met 1.90 niet eens érg lang) vraag ik me af of je dat zou moeten willen.

Lagunainitiale

Klopt ivm de ruimte voor de motoren en het mechaniek.