Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 72
  • Totaal: 72

Achteraf inbouwen van bepaalde opties mogelijk

Gestart door Eric, 15 oktober, 2012, 18:14

Vorige topic - Volgende topic

Northwestern

Je kan er inderdaad weinig mee, google maar eens naar Nissan MR20DE. Dan zie je vaak al klachten over dat het blok sowieso moeilijk te tunen is.

Eric

Daar was ik al bang voor. Helaas is het aanbod van de 170 pk uitvoering uit dat bouwjaar erg beperkt.
De turbo uitvoering is natuurlijk wel lekker te tunen en heeft van zichzelf al flink wat meer kracht.
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Eric

Even lekker op een oud topic doorborduren...

Vraagje over parkeersensoren.

De lag drie phase twee heeft parkeersensoren aan de voorzijde..

Stel, aankomende donderdag zou ik toevallig een phase twee bumper krijgen. En stel, die heeft parkeersensoren erin zitten, en stel, het zijn niet alleen de gaten maar compleet met alles erop en eraan.

Zou dat ergens op aan te sluiten zijn? Zodat het ook nog zou werken.. Of moet er dan zo verschrikkelijk veel veranderd worden dat het niet eens meer leuk is om te doen??

Vraag het me zomaar af hoor... 😄
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Eric

Kom op... Kan niemand me helpen??

😜😜😜😜😉😉😄
traffic.gif

Lode

Hey Eric,

Kijk hier eens even. Ik snap er niet veel van, maar misschien kan jij er wet mee.

Ik denk dat je die op lijntje 7 moet aanklikken Aide au Parking AV GT(avant=vooraan).
Dan opent er bij mij een pdf-file met montage-instructies.
Ik maak er niet veel van, van die schema's, maar ik heb begrepen dat jij al wat vaker hebt geknutseld met de Laguna.

https://www.tech-accessoires.renault.com/fr/accueil/recherche/recherche-accessoires/?vehicule_flash=27

updatje: op dezelfde site, helemaal achteraan (pag 7) de allerlaatste pdf - file is voor alle Lag III behalve de GT ?

Link gevonden via de Laguna 3 forum site van Frankrijk.

Lode

Lagunainitiale

Nee.kan niet. De info gaat over het canbus systeem en die heeft die optie niet.geconfigureerd. En de configuratie kan jij niet wiizigen want.die is vooraf bepaald.

Eric

Bestaan er aftermarket setjes voor die ik op die plaats kan zetten?
traffic.gif

Lagunainitiale

Ja eigenlijk kan je van.alles gebruiken maar.ik weet.nu uit ervaring dat er een speedswitch tussen.moet zitten op de voorzijde anders wordt je gek.

Renier

Is die Laguna III neus nou zo onoverzichtelijk dat iedereen parkeersensoren wil?  ???

Eric

Nee hoor ik hoef ze niet per se. Het is alleen zo dat ze in de bumper zitten die ik ga monteren. Daarom zou het mooi zijn als ze werkend te krijgen zijn.

Anders zitten er wel sensoren op maar die het niet doen
traffic.gif

Lagunainitiale

Ik wil het gewoon hebben. Kan wel rijden maar vind het gewoon leuk.

viper

ik zal het eens opzoeken.

pm je me je chassisnummer eens want ik denk niet dat ik dat al heb :P

viper

ik heb ff heel snel opgezocht en ik merk al direct dat de rekeneenheid al verschilt (was wel te denken natuurlijk)

buiten dat nog een extra zoemer vooraan en dan ja, de bekabeling he