Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 30
  • Totaal: 30

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

GTMart

Citaat van: Lupkens op 07 augustus, 2012, 22:24
Even voor de duidelijkheid......de cd wisselaar van de laguna 3 kan toch ook MP3 afspelen?????

Klopt, plaats 5 en 6 kunnen dat via Cdrom(mp3)
In de III heb ik de maestro werkend met MP3 en iphone aansluiting en stuurwiel AB op de Carminat DVD, zie ander topic.

Rubberstreper

ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Renier

Zou het ook raar vinden als alleen 5 en 6 dat kunnen, bij de Laguna II kan ik in alle 6 in ieder geval MP3tjes spelen...

ronnie73

Citaat van: astra op 18 juli, 2012, 19:05
Kabeltje is vandaag binnen gekomen, vrijdag maar even aan de knutsel!

@astra   welk kabeltje heb je besteld?
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85) traffic.gif

Renier

Hier te bestellen, e-mailen naar onze Spaanse vriend Ricardo kan in het Engels en hij is soms niet al te snel met reageren

https://sites.google.com/site/ricmarlozoya/

Jij hebt >Typo E< nodig voor de Laguna II Carminat DVD (noemen ze in Spanje "IT System II")

ronnie73

OK, helder! Naast de kabeltjes wordt de interface (zie plaatje) meegeleverd? Kosten indicatie? Of vraag ik nu naar de bekende weg?  :)

traffic.gif
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85) traffic.gif

Renier

Ik betaalde incl verzending uit Spanje slechts €45,- maar dat was een iets goedkopere kale versie (maar zelfde functionaliteit):

traffic.gif

fs1

die usb dient enkel voor ipod ofoz te laden he...? toch? je kan er geen usb stick mee op de radio aansluiten he

Rubberstreper

Wat doet dat ding nu eigenlijk allemaal?
Aux in,
Ipod opladen, (alleen opladen met de USB voor de ipod of ook geluid meteen doorgeven?)
USB opladen

Is dat het?
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

warlord

Ik begin er steeds minder van te snappen  :-[ ( en 't was al weinig ).

Wie kan 't 's helder uitleggen ??

'T is dus kennelijk mogelijk om op 'n Cabasse Auditorium Tuner List een USB ingang te realiseren, waarbij via de stuurbediening 'n USB apparaat ( stick, I-phone etc) bediend kan worden. Heb ik 't zo goed gezegd??

Als bovenstaande klopt: hoe kan dan zo'n usb ingang gerealiseerd worden??
Ik weet dat Renault de ACB heeft, waarmee verschillende geluidsdragers ( usb-stick, sd-kaart, GSM's) afgespeeld kunnen worden.

Verder bestaat de Connects2 ( kastje met blauwe stekker die achter in de Cabasse geplugd kan worden en aan de voorkant 2 tulpingangen en nog een, mij onbekende, aansluiting )  :-\  En dan houdt 't voor mij op....

Ik heb 'n Cabasse Auditorium Tuner List, ik heb 'n Connects 2 met alleen 't kabeltje met de blauwe stekker.....en dan houdt 't voor mij op.........

Wie o wie kan 's helder de verschillende mogelijkheden op 'n rij zetten ( evt. met foto's en aan te schaffen electronica ofzo) ???

Renier

Citaat van: Rubberstreper op 09 augustus, 2012, 20:26
Wat doet dat ding nu eigenlijk allemaal?
Aux in,
Ipod opladen, (alleen opladen met de USB voor de ipod of ook geluid meteen doorgeven?)
USB opladen

Is dat het?

Ja dat is het  ;D
USB is puur voor de stroomvoorziening naar de iPod, je kan er geen USB stick op aansluiten (maar met een iPod is dat natuurlijk ook grote onzin)
AUX in gaat via de iPod dock kabel, da's de grote ronde aansluiting op de interface

Renier

Citaat van: Fransman op 09 augustus, 2012, 20:53
Ik begin er steeds minder van te snappen  :-[ ( en 't was al weinig ).

Wie kan 't 's helder uitleggen ??

Heel simpel voor jou: schaf jezelf een Renault Audio Connection Box aan en sluit die an op de wisselaar ingang vd Tunerlist radio. Kwestie van blauwe mini iso inpluggen en spelen maar  !!

Connects2 is in principe gelijk aan de ACB

warlord

Lijkt me i.d.d. 't makkelijkst  :) ACB inpluggen en USB-stick in de USB ingang ( als 'k me 't plaatje van de ACB goed herinner) toch :)

Renier

warlord

Nu nog ergens "voor weinig" een ACB  scoren  :)