Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 75
  • Totaal: 75

GPS combi antenne vervangen (haaienvin) chat topic

Gestart door DaBuzzzzz, 08 november, 2010, 09:25

Vorige topic - Volgende topic

DaBuzzzzz

Voor de How To kan je HIER terecht

Duupke (Ronald)

!!

Goeie (foto)reportage,
ik heb het vinnetje ook al vervangen, toen de boel weer werkte had ik in de gaten dat ik iets vergeten was.   ;)

swarm01

Kijk hier hebben wij dus iets aan! Zeer duidelijke foto's. Hopelijk heb ik het nooit nodig, maar je weet maar nooit. =tap=

warlord

Prima  "how to" !!  Blij da'k niet zo'n vinnetje heb  :D

laguna3liter

hoi ik heb een carminat systeem erin zitten en hiervan was de gps antenne kapot
nu las ik veel over vervangen door de dealer a 273 euro nu heb ik een bedrijfje gevonden online hier was ik voor de antenne en verzenden 20 euro kwijt en werkt weer perfect

zijn site is

www.digixtra.eu

is een goede verzender was binnen 2 dagen binnen

als de link niet gewenst is dan graag verwijderen heb hem hier geplaatst om een hoop geld te besparen  ;D

DaBuzzzzz

Een universele antenne kan alijd en zijn overal woah weinach te kauw. Overigens is de haaienvin een combi GPS/GSM antennen voor gebruik bij een carkit

Een nieuwe antenne kost bij de dealer €89 eu met 2 kabels eraan vast. Het inbouwen is duur,vandaar deze doe het zelf howto

Frisby

Dabuzzzzz heb je ook foto's  van het vervangen van het dakvinnetje zelf? Ik heb je foto's  gezien van de kabels, maar ik zou ook je foto's willen zien van hoe je het haaienvin ding demonteerd en de nieuwe monteert !

gr. Frisby

DaBuzzzzz

Dat is het meest simpele,gewoon een kroonmoer onder het hemeltje dat je hebt losgehaald. Nieuwe vin is met nieuwe rubber pakking dus wel goed lakwerk schoonmaken voor het monteren van de nieuwe

Duupke (Ronald)

Het hemeltje zit vast met klittenband tegen het dakpaneel.

fs1

heeft er iemand nog een originele defecte haaienvin over die ik mag hebben?

DaBuzzzzz

lan

deze ochtend was de ene keer me schotel groen en dan weer rood,dat was ook met het icoontje van het cd,tje.
Als ik dit hier  zo lees ben ik bang dat ik ook een nieuwe haaievin mag monteren.
Of kan het ook nog wat anders zijn,alle reactie's zijn welkom.

Gr Lan, ???

lagunadriver

hoe vaak ben je dit nu nog van plan te vragen... ::)

lan

Niet meer dan maar,kan iemand mijn dan wel vertellen,als ik een externe antenne koop welke ik moet hebben.
Bedoel dus met welke connector er aangesloten zit op de cd unit lees namelijk verschillende dingen over connectors.

Ik lees cmx/smb connector of een smb-f connector.
Ik wacht jullie mail af.

Gr Lan