Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.531
  • Totaal topics: 10.395
  • Online vandaag: 32
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 28
  • Totaal: 28

deurpanelen berline aanpassen voor plaatsing in grandtour

Gestart door rene86, 19 juni, 2010, 20:33

Vorige topic - Volgende topic

rene86

Goedenavond

Voor mijn laguna ben ik opzoek naar een nieuw setje bekleding echter zijn er veel meer setjes te vinden voor de sw dan voor de sedan.

Nu weet ik dat de achterbank al niet hetzelfde is maar hoe zit dat met de deurpanelen zijn deze misschien wel uitwisselbaar?

mvg

René

viper

Wat is een sw ??

nu denk ik da je vraagt wat het verschil is tussen de deurpanelen van een grandtour en een berline.

zoveel ik weet (en denk) zijn de voorste hetzelfde maar de achterste verschillen.

RMB

sw= station wagon, dus bij de Laguna een grand Tour. (Denk ik)

rookie

of een break, dat is renault dan weer.

fs1

in elk geval past het niet zoals ive zegt

Duupke (Ronald)

Is de achterbank van een GrandTour anders dan de achterbank van een Berline?!?

viper

Citaat van: fs1 op 20 juni, 2010, 08:37
in elk geval past het niet zoals ive zegt

Voila se, heb ik het verkeerd ;D

Tja, Bart, jij weet het beter dan mij he ;)

Dus het past niet 8)

fs1

achterbank weet ik niet zeker, maar de deurpanelen achteraan hebben zeker weten een lichtjes andere vorm

Eric

inderdaad, er zit verschil in maar dit is overigens goed pas te maken.. dremel er op los en je ziet er niets van. je moet een klein puntje aan de achterkant wegvijlen. schroefgaten enzovoort komen overeen
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

rookie

Eric

In mijn vorige Laguna grand tour, een simpele expression. had ik lederen bekleding uit een sedan gezet. de achterbank was iets anders maar paste wel. de achterdeurpanelen waar ook rolgordijnen inzaten moest ik aan de binnenkant van het paneel iets dremelen en paste daarna perfect.
bovenin aan de opengaande kant. bekleding iets losmaken, dremel de dremel, en daarna weer vastlijmen.
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Loek

Vraagje aan iedereen die het kan/wil beantwoorden:

Ik ben momenteel bezig met een ander interieur aan te schaffen. Ik heb zelf een Grand Tour maar ik weet niet of het interieur uit een Berline of een Grand Tour komt. Kun je het verschil zien? Het zitvlak van de achterbank (van het interieur waar ik mee bezig ben) bestaat namelijk uit één deel, bij mijn Grand Tour bestaat het uit twee delen. Betekent dit dat het een achterbank (en dus interieur) is van een Berline?

Zo ja, er wordt gezegd dat deze anders is maar wel past, kan de achterbank dan wel op de normale manier bevestigd worden?

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr Loek

fs1

heb in de laguna 2 nog noot achterbank uit 1 deel weten bestaan? ms bedoelt de verkoper dat de leuning 1 deel is, maar ze kunnen nog steeds apart neerklappen?