Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.537
  • Totaal topics: 10.396
  • Online vandaag: 36
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 8
  • Totaal: 8

inklapbare spiegels

Gestart door laguna 2003, 01 mei, 2007, 11:56

Vorige topic - Volgende topic

laguna 2003

ik zoek spiegels die inklappen als je de motor uit zet
wie weet of je dat later kan inbouwen op de bestaande spiegels
of kan je andere spiegels kopen waar dat inzit ?

Qball

Volgens mij kan het wel maar gaat aardig duur worden, denk dat je beter kan rondkijken bij de sloop.
Kijken of ze daar een set hebben liggen incl aanstuurmotor, die zit volgens mij in de deur.

knotty

peugeot 407 kopen :D
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

laguna 2003

Mike

aan we schelden jeroen...hahaha

fs1

bestaat dat dan bij renault? ge moet toch altijd handmatig met schakelaar ze automatisch laten toeklappen...

Qball

Citaat van: fs1 op 01 mei, 2007, 14:00
bestaat dat dan bij renault? ge moet toch altijd handmatig met schakelaar ze automatisch laten toeklappen...

idd ff de schakelaar naar beneden zetten  ;D

fabio

dan moet het toch ook op contact kunnen laten gaan

fs1

jaja er is altij wel een oplossing voor, maar denk niet dat std bij renault bestaat...

melcon

Bestaat gewoon standaard bij Renault, mijn oom heeft het ook, als je de auto op slot doet klappen de spiegels dicht...

Qball

Citaat van: melcon op 01 mei, 2007, 17:34
Bestaat gewoon standaard bij Renault, mijn oom heeft het ook, als je de auto op slot doet klappen de spiegels dicht...

Ik zou zeggen neem hem ff mee op 2 juni dan ontleden we de Lag even  ;D

faab

Idd. Naar mijn weten is dat niet mogelijk  ???

fs1

Citaat van: melcon op 01 mei, 2007, 17:34

welke renault heeft ie dan wel? heb het nog nooit gezien op een laguna... en zelfs mn R19 back in the old days werkte via het exact zelfde principe...

Mike

Ja neem die oom eens mee krijgt hij een biertje en een stokkie sate en  ene speklap gaan wij zijn auto ff gedeelteijk slopen uuuhhh ontleden!!

laguna 2003

bij mij op het werk hebben veel jongens een laguna en heel veel daar van hebben spiegels die in klappen als ze de auto op slot doen
er is er ook een die heeft een bordcomputer die praat ook leuk