Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.537
  • Totaal topics: 10.396
  • Online vandaag: 36
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 9
  • Totaal: 9

inklapbare spiegels

Gestart door laguna 2003, 01 mei, 2007, 11:56

Vorige topic - Volgende topic

Mike

Misschien kan het ook wel maar moet ej dat eerst programmeren, iemand ene boekje met handleiding van ene laguna in de buurt die eens zou kunnen kijken?

fs1

hm zou kunnen natuurlijk... vreemde dingen, laat iemand het hier ies vertellen dan he :-)

knotty

Citaat van: laguna 2003 op 02 mei, 2007, 11:46
bij mij op het werk hebben veel jongens een laguna en heel veel daar van hebben spiegels die in klappen als ze de auto op slot doen
er is er ook een die heeft een bordcomputer die praat ook leuk

je hebt ze toch wel verteld van lagunaclub.nl he
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Qball

kom er niets van tegen in het Laguna boekje....en die van mij heeft fulloptie  ???

fs1

ik vind da laguna2003 dat moet uitzoeken op zn werk! :-)

laguna 2003

ik ga het morgen even na vragen bij Renault
dan horen jullie het wel

fs1

super ik ben benieuwd!

faab

Citaat van: laguna 2003 op 02 mei, 2007, 11:46
bij mij op het werk hebben veel jongens een laguna en heel veel daar van hebben spiegels die in klappen als ze de auto op slot doen
er is er ook een die heeft een bordcomputer die praat ook leuk

Ben idd ook benieuwd. En die boardcomputer...Deze jongen rijdt met 2 vrouwen rond. 1 boardcomp, 1 stratentruus. Altijd gezellig met z'n drie?n....

melcon

Citaat van: fs1 op 02 mei, 2007, 07:13
welke renault heeft ie dan wel? heb het nog nooit gezien op een laguna... en zelfs mn R19 back in the old days werkte via het exact zelfde principe...
Laguna II uiteraard  ;) geen idee wat voor type/uitvoering, zie hem zelden, maar ik heb het ook op de vel satis gezien!

fs1

mss draaien die mensen wel aan het knopje de moment ze de motor uitzetten... dat doe ik ook zo :-)

laguna 2003

ik ben net bij Renault geweest om mijn bandenspanings meters uit te laten zetten
ik heb gelijk gevraagt voor de spiegels
je hebt nieuwe spiegels nodig er moet een kabels worden getrokken bij Renault komt dit op zo'n
3000 tot 4000 euro
ik doe het wel gewoon met de hand :-\ :-\ :-\ :-\

Qball

Citaat van: laguna 2003 op 03 mei, 2007, 13:37
ik ben net bij Renault geweest om mijn bandenspanings meters uit te laten zetten
je hebt nieuwe spiegels nodig er moet een kabels worden getrokken bij Renault komt dit op zo'n
3000 tot 4000 euro

Wow dat is een koopje wanneer kan ik het laten doen......gauw ff naar de dealer  :-* ;D

knotty

als ik mijn subtiele antwoord mag geven.
volgens mij is dat gewoon grote bullshit van de dealers.
ben eens wezen vragen wat het inbouwen van zo'n nav schermpje kost inclusief nav computer.
dat zou op +/- 9000 euries komen.
das toch veel te veel geld. ik ga niet geloven dat het materiaal zooo duur is.
helemaal het verhaal van de spiegels niet.
en om nou te zeggen dat het zoveel werk is.

ik kan het helemaal mis hebben hoor maar het lijkt me, alsof de dealers daar gewoon geen zin in hebben
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

melcon

Citaat van: laguna 2003 op 03 mei, 2007, 13:37
3000 tot 4000 euro
Heb je ook gevraagd wat het zonder werkloon kost  :D ;)

fs1

wel sterk... euhm al er iemand echt geld voor over heeft :-p ik heb wel al een manier bedacht om het te verkrijgen hoor, ik denk dat de kostprijs ongeveer 1? is ofzo :-p