Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 22
  • Totaal: 23
  • DaveR1517

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

Rubberstreper

Ik ga 't niet doen.

Echt niet!

Nee!

NEE!

*eens*

Shit. Toch gedaan.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Rudolf

Citaat van: Boondock Saint op 07 juni, 2010, 15:37
heb de link op een duits forum gevonden
cgi.ebay.de/...

Heel erg bedankt voor deze link.
Ik heb deze aangeschaft en het werkt als een tierelier op mijn Cabasse Auditorium Tronic (dus zonder DVD maar met CD-wisselaar).
Beetje Off Topic dus maar:
Ik heb hem aangesloten op de blauwe stekker van de unit in mijn kofferruimte.
Hij neemt de functie van mijn wisselaar over (die ben je dan dus kwijt).
De stuurbediening werkt prima maar de extra zaken die je via je wisselaar kan instellen (toonregeling, balans, fader enz.) kan je niet meer veranderen omdat de wisselaar totaal uitgeschakeld is.
Via deze USB-adapter heb je nu 9 cd's (mappen op je usb-stick) met meer dan 99 nummers per map, dus ruim voldoende voor de vakantie.
Echter toch één probleem, een vervelende rateltje/bromtoon als de motor loopt, dus ik moet hem op de een of andere manier ontstoren.
Heeft iemand de kleur/pin lay-out van die blauwe stekker? Ik moet weten wat +12 volt en - 12 volt is om er een ontstoring tussen te zetten.

rookie

ik zou hierin niet verder kunne helpen, want dit is een speciale unit. Waarom plug je niet een aux in rechtstreeks op de radio achterin, want dat werkt wel !!

rookie

het gaat om de opmerking van rudolf !! En dat is het systeem wat hier beschreven wordt de echte voorloper van.

Rudolf

Inderdaad Rookie.
Daarom hoort mijn vraag hier eigenlijk ook niet thuis (en krijg ik waarschijnlijk ook mijn antwoord niet)
Zal hem in een  nieuw topic plaatsen.

evb

kds450 en NightPlayR,

Ik heb met interesse jullie link naar https://www.carvision.nl/pdf/80.pdf gevolgd over de universele RGB interface om een externe videobron aan te sluiten.
Zou dat ding ook werken in een Laguna phase III?

Ik heb nooit begrepen waarom de Scenic III als optie een achteruitrijcamera heeft en een Laguna III niet... Het CNC systeem (nav dvd / bleutooth) is hetzelfde in de twee wagens.
(als ik de site www.gps-carminat.com mag geloven)

fs1

systeem is idd identiek, normaal is ook het scherm van de laguna 3 identiek aan dat van de lag2ph2 met cnc systeem

sven83

Beste Laguna rijders,

Ik heb zojuist ook contact gehad met Ricardo Martinez uit Spanje en hij heeft voor de Laguna ph2 met dvd kleuren navigatie een nieuw systeem.
Dat is een B2L kastje met 2usb, 1x 3,5mm jackplug, 1x rood/wit tulp ingang.
Verder moet het precies hetzelfde aangesloten worden als wat Reinier heeft voor alleen de ipod.
Het voordeel van dit kastje is dat je zowel een ipod als andere media apparatuur kan aansluiten.
We gaan zien of het allemaal gaat werken.
Ik laat van me horen.

rookie

die stekkers kun je volgens mij ook gewoon bij renault bestellen  ;D

Rubberstreper

Kun je gewoon usb sticks aansluiten op die USB aansluitingen? Hoe bestuur je die dan?
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Runn

Ik heb het B2L kastje van Ricardo inmiddels ontvangen en aangesloten in onze Laguna.
Het kastje wordt geleverd met een kabel tbv aansluiting IPhone.

Het aansluiten op de radio/versterker ging rap. (achter dashbordkastje)
Inpluggen en 2 kabels tbv spanning aansluiten.

Kastje netjes wegwerken, Iphone aansluiten en radio op AUX zetten.

Er is geen bediening mogelijk qua nummers selecteren.
Dit moet, in mijn geval, op de Iphone gebeuren.

De USB is alleen voor het leveren van spanning.
Volgens Ricardo is de radio analoog, waardoor USB-sticks ed niet gelezen kunnen worden.

Ben er al met al dik tevreden mee.
Totale kosten incl. verzenden € 50,-

fs1

je drukt op "set" bij de joystick, bij de keuzes voor het scherm of view of iets in die aard kan je dat kiezen