Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

RobLaguna

swarm01

Top mannen, Ik had de gleufjes wel gezien maar wist niet wat de bedoeling er van was.

Van onderaf is te veel gepriegel, wil het mezelf wel makkelijk maken zonder een hernia op te lopen.

Zal zeker nu aan het lampje denken, had dat nog niet als een probleem gezien. !!

viper

en toch kies ik solderen boven dat klemmetje maarja  :P

rookie

meen eens,  *eens* Solderen met krimpkous is veel beter dan enig blokje.

viper

Citaat van: rookie op 15 november, 2009, 22:19
meen eens, 

Edwin, dit had je er niet bij moeten zette hoor  :P

dit  *eens* zegt al genoeg  8)   LOL

rookie

het contact is niet altijd goed, zeker met dunne draadjes. Ik ben ook met die dingen bezig geweest, maar alleen narigheid. Geen stroom, slecht kontakt. Het is ook gemaakt voor mensen die dit moeten kunnen, dus daarvoor werkt het wel.  ;)

viper

och ja, da ding doet z'n werk en al zeker als het niet in een vochtige omgeving gebruikt wordt.

maarja, ieder z'n ding he  8)

swarm01

Misschien hebben jullie het al een beetje begrepen, maar uiteraard ga ik voor het blauwe blokje (Scotch-Lock). Het solderen zit niet echt in mijn bloed.

viper

Citaat van: swarm01 op 16 november, 2009, 18:58
Het solderen zit niet echt in mijn bloed.

daaraan zie je he, sommige hebbe het en sommige niet  ;)

Dreke

Ice link is binnen. Vandaag eens plaatsen en uit testen.

viper

Dreke

Persoonlijk ben ik tevreden over het geluid. Hard moet het niet spelen, daarvoor heb ik de andere Lag. ;D

Dreke

Ik weet niet hoeveel die Spanjaard voor zo"n kabeltje vraagt maar dit viel nog goed mee van prijs. Nu gaan ze eens uitzoeken of ik op men scherm een dvdspeler kan aansluiten.

Heb in men armsteun een telefoonkabel en een soort houder zitten, wat kan ik daarmee aanvangen?