Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 11
  • Totaal: 11

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit

Ik heb de foto even ge-edit en bijgewerkt.... dan kan je de zwarte stekker dus zien. Deze stekker zat dus bij ons Linksboven erin. Daaronder zat nog een stekker. Als ik ook de foto's zie op jouw eerdere foto's moeten hebben we de juiste stekker (Linksboven die dus nu zwart is en uit één stuk bestaat).

Misschien kan je me nog uitleggen wat er op poort 5 en 6 moet van de gele iso, want op 6 hebben we nu een + stroom gezet en op 5 een - stroom.

traffic.gif

fs1

ik ben net effe gaan zien in het originele topic van op het franse forum, het moet dus wel degelijk 1x 12V zijn!

dus eentje is 12v de andere mag los blijven of massa, effe testen leert je welke het moet zijn, kapot gaat het er niet van, net getest!

*****edit op 04/10/2010, 100% zeker nu

ViperArry

Mijn vraag is inmiddels via navigatieforum beantwoordt.
Je kunt geen films draaien op je systeem, en dit ook niet softwarematig aanpassen (met programmeerwerk). De beeldprocessor in het systeem is hier niet op berekend.

Enige mogelijkheid om beeld te krijgen lijkt mij dan om via Aux in iets voor elkaar te maken.

Mijn Laguna heeft overigens een CD speler met MP3. Waarom willen jullie een Ipod aansluiten?

Gerrit

Citaat van: fs1 op 19 januari, 2009, 11:49
ik ben net effe gaan zien in het originele topic van op het franse forum, het moet dus wel degelijk 2x 12V zijn! let me know what happens Gerrit :-)
Oke dat ging er dus mis.... Ik ga de verbindingen van de week even opnieuw doen en hoop dat ik geen poort opgeblazen heb nu.

fs1

neeh dat kan niet, dat komt goed, ik ben wel benieuwd!

Gerrit

Heb gisterenavond op beide draden stroom gezet maar helaas geen AUX. :(

Is wel balen, enige wat ik nog kan doen is de stekkertjes aan de achterzijde van de radio nalopen of die allemaal wel contact maken. Drama is wel dat kabel naar de radio zo F**** kort is dat ik de radio haast niet naar voren kan halen. Maar ik laat je weten als het lukt....

melcon

Volgens mij heb ik het hier al eens gezegd, maar weet het niet zeker.
Bij een aantal radio's moet c.q. kun je via het service menu de aux ingang inschakelen.

Patv6

Citaat van: Gerrit op 20 januari, 2009, 12:52
Heb gisterenavond op beide draden stroom gezet maar helaas geen AUX. :(
Het is allemaal mogelijk enkel moet er bij de dealer in de radio een configuratie omgezet worden dmv uitleesapp.

fs1

oei dat berichtje heb ik duidelijk over het hoofd gezien... da's vreemd... ben je zeker dat je pin out correct is enzo? ik kan me toch echt niet voorstellen dat ze voor een exact zelfde systeem ineens inwendig vanalles zouden veranderd hebben?

Dreke

Is er al iets van Renault uitgekomen met een iPod aansluiting?

swarm01

Eindelijk een oplossing gevonden voor het Ipod probleem. Nu nog een mail in mekaar draaien voor onze spaanse vriend. Een zeer duidelijk uitleg van je Renier. Ik kan niet wachten totdat het kabeltje binnen is!!!!!

swarm01

De email is net de deur uit. Zal het je laten weten als het gelukt is.

Groet,

Michael

viper

Citaat van: Dreke op 25 oktober, 2009, 21:44
Is er al iets van Renault uitgekomen met een iPod aansluiting?

Wel, ik weet dat renault nu iets heeft maar ik ben het momenteel aant opzoeken. Op het werk heb ik het in ieder geval al liggen.