Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 28
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 25
  • Totaal: 25

Nieuwe navigatiesoftware?

Gestart door LE-Driver, 12 januari, 2012, 17:38

Vorige topic - Volgende topic

LE-Driver

is deze geschikt voor onze Laguna van 2008?

Kan ik deze dvd bestellen en in onze Laguna plaatsen of zal dat niet gaan werken? 18.50 is niet duur, voor de 156 had je minder uitgebreid en was veuuulll duurderder.

fs1

als jouw navi met dvd's werkt dan is dat de juiste

LE-Driver

In het dashboardkastje zit een dvdlader, dus dat moet goed zitten.

Maar, mijn navisoftware is versie 2007/2008. Kan ik dan ineens het nieuwste er in duwen, of moet ik ook iets met tussenliggende versies doen?

Groet,

Gert

fs1

als je wat rondneusde op het forum dan wist je het al zonder te vragen... de nieuwste dvd in je lezer stoppen werkt probleemloos, je beschikt dan over de recentste kaart info, als je een update doet (die er normaal bij is) dan wordt je systeem uitgebreid met flitspalen

Lagunainitiale

Kom je weleens in almere? Of op de veluwe, je kan mijn cd er wel even bij jou in doen is ie geupdate. En ik heb ook nieuwe kaarten, en dat voor de prijs een van lege dvd die je zelf mee mag nemen. ;)

LE-Driver

Dat klinkt heel aantrekkelijk.  O0 En laat ik daar nu toevallig dagelijks langsrijden. =rij=

Lagunainitiale

Komende week ben ik weer in ALmere. Kom je daar s'morgen 'smiddag of 's avonds langs?

LE-Driver

's middags op ma, di, do en vr.  :)

Dreke

Is er al een nieuwe update?

Lagunainitiale

Bedoel je voor de lag III?

Dreke

Nee, voor een Laguna 2 ph2. Ik denk dat de navisoftware hetzelfde is.

Renier

Update zou inderdaad rond deze tijd moeten uitkomen maar op de site van Renault zelf is het nog v31.2

Even wachten dus en dan GPS Underground in de gaten houden  ;D