Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 36
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 17
  • Totaal: 17

Verlagingsveren

Gestart door melcon, 25 oktober, 2011, 18:54

Vorige topic - Volgende topic

melcon

Echt veel nuttigs is er niet te vinden hierover, ik wil volgend een setje verlagings veren aan de voorkant eronder fietsen. Maar wat zijn nou een beetje goed verlagingsveren voor de lag I ? Eibach heeft niets heb ik wel al gezien... helaas.

Gaat om type I ph II 1.9 dci in mijn geval, iemand een idee? Apex hoef ik niet, dat is veel te hard, het moet geen  stuiterbak worden.

Ed

fs1

H&R die heb ik gehad onder de groene laguna 1 ph1 dat reed bijna hetzelfde als origineel

melcon

@Ed, lolbroek  :P

H&R, daar had ik nog niet aan gedacht, dat klinkt als een winner  !!

edit: Verlagen dus 35 mm, wat precies goed is en kosten 140 euro voor een set, thanks fs1  !!

Rubberstreper

ik heb iemand horen zeggen dat ie wagenziek werd na het verlagen van de voorzijde...... Heeft de verlaging weer verwijderd.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

melcon

Ow dat is geen issue, mijn circuit R19 is 70 mm verlaagd i.c.m. koni geel ;D

Rubberstreper

Vast niet alleen de voorzijde
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

melcon

Nee dat niet nee, maar mocht dat een issue worden dan verdraai ik de torsiestaven wel een tandje hoor, dat is het makkelijke aan torsiestaven  :)

LagunaRTi

Heb zelf een tijd lang de auto verlaagd gehad met Apex verlagingsveren i.c.m. de originele schokdempers maar kan niet zeggen dat het dan een stuiterbak word, integendeel was mij persoonlijk niet stug genoeg af eerder te soft  ;)

Damster

ik heb nog een spikslinter nieuwe APEX set voor de voorzijde liggen . 35mm verlaging.

melcon

er had nog jaar in de beginpost moeten staan maar als je ze volgend jaar nog hebt liggen dan zal ik ze in overweging nemen. In mijn ervaring is apex veel te stug maar als dat voor de laguna niet zo is dan is het wel te overwegen natuurlijk.

Damster

Citaat van: Damster op 13 november, 2011, 20:06
ik heb nog een spikslinter nieuwe APEX set voor de voorzijde liggen . 35mm verlaging.

2011 !