Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 75
  • Totaal: 75

Mistachterlicht doet het niet meer.

Gestart door Masterkoos, 15 oktober, 2011, 17:02

Vorige topic - Volgende topic

Masterkoos

???Vandaag kwam ik erachter dat het mistachterlicht niet meer werkt. Het lampje is nog heel. Iemand een idee? Misschien de schakelaar?

Duupke (Ronald)

Heb je een trekhaak met aansluiting voor mistachterlicht op de aanhanger?

Er zit in dat geval een schakelaar in de stekkerdoos van de trekhaak, deze schakelaar wil nog weleens blijven hangen waardoor het mistachterlicht op de auto het niet meer doet...

Trust

Masterkoos

Citaat van: Trust op 15 oktober, 2011, 19:13
Of de verloopstekker zit er nog in !!
Ja, deze zat er nog in (van 13 naar 7 polig), maar desondanks doet 'ie het nog niet. Onlangs is er een nieuwe bumper opgekomen (schade) en ik ben bang dat er iets met de bedrading is. Morgen maar even naar de dealer, denk ik.

Duupke (Ronald)

Heb je ook even gekeken of het schakelaartje los kwam toen je de verloopstekker uit de doos haalde.

Masterkoos

Citaat van: Ronald © op 16 oktober, 2011, 17:44
Heb je ook even gekeken of het schakelaartje los kwam toen je de verloopstekker uit de doos haalde.
Ik kan geen schakelaar ontdekken. Het lampje op het dashboard brandt trouwens ook niet. Dat heb ik deze week een keer zien flikkeren toen ik in de mist naar mijn werk reed.

Antonio

Heb je ondertussen al enig idee wat het is?

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Ik heb vervolgens voor de zekerheid mijn trekhaak verwijderd maar alsnog doet niets het.
Ik gok toch de schakelaar aan het stuur.

Mocht je het weten dan hoor ik het graag

Lagunainitiale

Hebben jullie een lag II of III want hij staat in de III sectie. En daar zijn de mistlampen computer gestuurd en niet een aan/uit schakelaar.

Masterkoos

Het betreft idd een Laguna III. Volgende week (9 jan.) krijgt mijn auto een onderhoudsbeurt. Ik ben benieuwd hoe snel deze storing wordt gevonden.

Masterkoos

Vandaag heeft mijn auto een onderhoudsbeurt gehad (66500 km). De storing zat ' m in de stekkerdoos van de trekhaak; deze is vervangen en nu is het weer ok. Verder zijn de remblokken achter vervangen. Met vlag en wimpel door z'n eerste APK-keuring!

Duupke (Ronald)

Dus toch de stekkerdoos...      ;D

Masterkoos