Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: Nikk
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.503
  • Totaal topics: 10.390
  • Online vandaag: 43
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 11
  • Totaal: 11

Airco tot 2500rpm wel koud daarna niet

Gestart door Damster, 06 september, 2011, 06:38

Vorige topic - Volgende topic

DaBuzzzzz

Damster

Citaat van: rookie op 20 november, 2011, 20:39
onderin de airco compressor.

Maar dan heb ik er toch nog garantie op ?? ik heb afgelopen maart een gereviseerde pomp eronder gekregen (met 2 jaar garantie)   dus  ook deze sensor.

DaBuzzzzz

yep, maar als je paneel deaud is dan kunnen ze er pompen in blijven steken, het gaat niet werken

Damster

Klopt als een zwerende vinger. :D

Vandaag met aircohersteltwente gebeld in Enschede: Het lag niet aan de pomp maar aan de regelunit in de auto. Ze hadden dit al 2 keer eerder meegemaakt en de pomp was in orde. Ik vertel het verhaal dat als de sensor stuk is dat dan de regelunit aan gort gaat. Dus het probleem ligt in eerste instantie aan de sensor. Volgens de airco boer was het de regelunit  en niet de sensor.. advies naar de dealer en een nieuwe regelunit halen en dan moet hij het weer doen !!! ik daarop: als ik er een nieuwe unit inzet en de sensor blijkt alsnog stuk te zijn dan heb ik weer een regelunit aan gort!!! Volgens hem was dat niet het geval.

DaBuzzzzz

:D eerst even de 18 ohm meten dus

Keep us posted

Damster

klinkt misschien stom maar hoe meet je dat met een multimeter??? ben niet zo,n stroom/spanning man....hahaha. moet de auto draaien? airco aan?

DaBuzzzzz

auto op de brug bodemplaat los, stekker los van de pomp en meten (motor uit dus)

Damster

dabuzzz...wat kost zo.n sensor die je hebt laten komen uit china?

DaBuzzzzz

hEUJ! je mag er één voor 30 eu van me overnemen, ik ben nog niet zover, dus ben erg benieuwd of het gaat werken

Damster

hahaha. ik ben ook nog niet zover, maar dan heb ik alvast een belangrijk onderdeel.. voor 30 euri neem ik er 1 van je over

DaBuzzzzz

pm me effe je gegevens, dan doe ik dat ook. ik weet niet 100% zeker dat dit hem gaat worden he? maar als het lukt dan hebben we een heel betaalbare oplossing voor dit typische? Lag probleem en dat is al weer heel leuk

Evert

Is er inmiddels al iemand wie dit daadwerkelijk heeft opgelost? Ik ben benieuwd.

rookie

zoek even op het forum, het is al opgelost, zoek even op foutcode DF030

Evert

Dus ik moet als eerste de stekker controleren en hopen dat het daar aan ligt? Of is dat te hoopvol gedacht..