Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.529
  • Totaal topics: 10.394
  • Online vandaag: 46
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 19
  • Totaal: 19

airbags verschillend?

Gestart door fs1, 05 oktober, 2010, 16:19

Vorige topic - Volgende topic

lagunadriver

mooi stuur, lekker sportief =rij=
wanneer ga je hem monteren?

fs1

als ik tijd heb, dit weekend misschien, eerst nog vele andere dingen in orde brengen

fs1

effe voor de mensen die dit zouden overwegen, de airbag past niet 100% je krijgt em wel mooi op z'n plaats en sluit overal mooi aan mits wat gefriemel en je zal nooit zien dat ie eigelijk van een ander stuur komt, máár hij sluit zo mooi aan dat je niet meer kan toeteren met deze airbag in dit stuur :-) maar dat zal me nu eerlijk gezegd eens worst wezen, zal wel ergens een toeterknopje installeren :-)

Loek

Nou je moet er wat voor over hebben zeg....  ;)    Een toeterknopje ergens lijkt me nou ook niet echt mooi of zo...

fs1

gebruik de toeter toch nooit, maar het zou kunnen dat het verplicht is, geen idee... ik plaats dat wel ergens dat niet opvalt hoor, geen zorgen

melcon

Knipperlicht stengel van een lag I plaatsen waar de toeter nog zit waar die hoort  :P

fs1

nja maar bij mij staat daar iets anders op die plaats, maar je brengt me wel op een schitterend idee :-) dat knopje dient bij mij voor de spraakactivering ofzo van de telefoon, maar dat gebruik ik toch nooit, dus kan dat evegoed afknippen en draadjes van de toeter daarheen leggen, thanks!

Loek

In Nederland is een claxon APK verplicht, weet niet hoe dat in België is... Maar in die "stengel" zou inderdaad wel een mooie en "Franse" oplossing zijn...  !!

Gr Loek

melcon

Citaat van: fs1 op 14 oktober, 2010, 12:17
nja maar bij mij staat daar iets anders op die plaats, maar je brengt me wel op een schitterend idee :-) dat knopje dient bij mij voor de spraakactivering ofzo van de telefoon, maar dat gebruik ik toch nooit, dus kan dat evegoed afknippen en draadjes van de toeter daarheen leggen, thanks!
Ow ja is ook zo, maar daar kun je dat knopje prima voor misbruiken inderdaad !!

viper

Northwestern

Volgens mij is dat een Laguna stuur, en een airbag van een Megane/Scenic.

fs1

alles goed lezen doet wonderen northwestern...

Northwestern

sshhhttt ik ben lui. Maar als je erop staat  :P

Had je niet beter kunnen gaan voor het GT sportstuurtje? Die ligt net wat lekkerder in de hand (Ja ik las dat het meer om de vorm ging, maar toch)

fs1

dat is het GT sportstuurtje hoor...

Northwestern

Citaat van: fs1 op 17 oktober, 2010, 21:33
dat is het GT sportstuurtje hoor...

Het GT stuurtje is afgeplat heeft geperforeert leer en witte stiksels.