Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 21
  • Totaal: 21

aux voor tunerlist

Gestart door Kiekhoofd, 04 augustus, 2008, 19:42

Vorige topic - Volgende topic

Turbo

de parrot gaat over je mutekanaal meen ik en die heeft zelf geloof ik al 20 watt aan boord .....
bij mij klinkt het best goed met de cabasse en woofer in de reservewiel

Ed

Maarssenaartje

Het is wat je wilt natuurlijk, ik heb het met een Parrot aangesloten, zijn al oude foto's inmiddels maar na 9 maanden nog altijd zeer tevreden.
Let wel ik heb maar €70,-- betaald voor de Parrot dus tsja voor mij een koopje en leuk extra schermpje waar de SD kaart ingeschoven kan worden.

Het grote voordeel is dat ik gewoon de RDS blijf behouden en stuurwielbediening van mijn Cabasse tunerlist. Het versterkte vermogen van MP3 en Iphone nummers is inderdaad minder beetje jammer dat het maar 20Watt is via de Parrot maar ook ik dreun nog aardig door in de auto dus geen klagen.

Wel irritant zijn de geluidjes via Bluetooth van Flitsmeister etc. Dan onderbreekt het nummer en begint alles te piepen maar ja, het scheelt in de kosten  =rij=  ;)

traffic.gif

Plekje voor de draadloze bedieningsknop:
traffic.gif

De Iphone, Lijningang en USB kabels, het is eventjes inbouwen maar ik vind voor de 70 euro veel gemak en de auto zal ook in die waarde zijn gestegen  ;)

traffic.gif

Ed

Ow kan dat ook met zo'n ding? Er zat wel een Parrot in, weet ik veel hoe die dingen werken.  ;D

Turbo

ik heb de MKI 9000 en wilde die opwaarderen tot 9100 maar dat werkt dus niet  :-\
maar op alle mki modellen is de Iphone of Ipod en een usb stick op te gebruiken en dat werkt best goed ook al is het maar 20 wat  :D

Ed

In die Laguna zit een Parrot met knop onder het display. Ik weet niet welk type dat is...

Maarssenaartje

Google: klik op afbeeldingen...toets in Parrot en je zoektocht naar welk type kan beginnen.  ;)
Die Parrot versterker van 20Watt is 'prima' voor mij eerlijk gezegd. Ik heb een versterkte sub dus mijn lage tonen komen goed en vol over en de Cabasse speakers vind ik prima klinken. Ik heb een kenwood subwoofer ksc-sw01, lekker compact en een mooie volle bass. Natuurlijk is het niet state of the art maar hij doet wel fijn zijn kunstje.   

Ed

Dit zit erin:

traffic.gif

Ik heb overigens in de T4 4 x 13 cm Infinity speakers zitten, die ik over will zetten in de Laguna incl headunit, versterker en 10" MTX Sub. Ik bedenk me nu dat ik weinig aan de Parrot zal hebben...

Ed

Ja, daar lijkt het wel op ja. Is dat wat?

Maarssenaartje

Geen idee, volgens mij puur een ding om mee te bellen en geen MP3, Ipodaansluiting etc. Wel een kleurenscherm lijkt mij. Ben ook niet thuis verder in de Parrot business ik doe het puur op info van Google.

Ed

Ok: te koop Parrot CK3200  ;D

DaBuzzzzz

Ed

DaBuzzzzz

Prima, je kan 6 mappen maken met ieder max 99 mp3's. Die mappen moeten cd01 t/m cd06 heten, overeenkomstig de cd nummers op je radio unit en in je source menu krijg je er een wisselaar bij.

Ik heb heb met klittenband in het klepje van het handschoenenkastje dus hoef niet heel diep om een stickje te wisselen.

Vind het wel lastig dat VBR niet ondersteunt is (iig niet op mijn apparaat) dus moet fixed bitrate zijn

en het outputlevel is wat lager dan een echte CD, volume moet iets hoger.