Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 20
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

Renier

Klopt, IT system II voor de Laguna II ph2 die jij hebt.

IT system III is voor de Laguna III. Systeem ziet er hetzelfde uit, maar de pinbezetting schijnt anders te zijn, vandaar aparte versies voor de Laguna II en III.

Rakker

Krijg net reactie dat hij ze niet meer levert omdat de leverancier van de behuizingen niet meer bestaat. Kan wel een "standaard" AUX aansluiting krijgen, maar die kan ik natuurlijk zelf maken  ;)
Even via Ebay een geel connector bestellen, of heeft iemand die toevallig nog liggen die ik kan overnemen ?

thijman

Hallo Renier,

Ik begrijp dat dit de optie via AUX is en niet via FM-modulator. Kun je de iPod dan ook via het stuurwiel bedienen en is de muzieklijst zichtbaar op het scherm van de navigatie ? Of moet je echt de iPod zelf bedienen en speelt alleen het geluid vie deze ingang ?

Renier

Dat laatste. Daarvoor heb ik ook de iJet remote

Boondock Saint

Renier

Frank77

Hoi mede Laguna eigenaren,

Sinds eergister ook in het bezit van een lag 2 ph 2 en met veel interesse deze discussie gevolgd. Echter zijn er ook al mensen die een iPhone 5 hebben aangesloten? Heb heb nog wat extra gezocht en kwam de (is7505 isimple jamlink) tegen
https://www.discountcarstereo.com/iS7505.html
dit is een lightning connector met rca en voedings mogelijkheid. Nu is mijn vraag of iemand weet of dit gaat werken met de gele mini iso. Zo nee is er dan een alternatief, wil liever mijn iPhone niet via mini Jack aansluiten?

Groet,

Frank

fs1

dat moet kunnen, rca is zelfde als jack in principe

Frank77

ik ga er een bestellen, zal het laten weten als het gelukt is

pagi

Citaat van: Dreke op 07 maart, 2011, 09:11
Waarom werkt het bij mij dan wel met zo'n bakje van Dension?

Ik heb ook een kastje van dension in onze lag 3 uit 2007.
Kun je me uitleggen hoe dit werkt?

Wanneer ik een 3,5mm jack aansluit krijg ik geen geluid,ook niet als ik de AUX instel.....
De brede plug is denk ik voor een i-phone 4 o.i.d.?

woujo87

Zou het niet mogelijk zijn om een up2date navigatie te hebben, om via een smartphone een rca out en video out dit op de aux aan te sluiten zodat je tomtom kan draaien en als het ware een mirrorsscreen naar je eigen nav scherm doet?

ojee66

Android ondersteund met narrowcasting een soort 2e scherm maar dan kan je net zo goed een houder voor de tel monteren

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

traffic.gif

woujo87

Fair enough.
Maar zou graag gewoon m'n navigatiescherm blijven gebruiken.
Vandaar, maar zou dat kunnen? Dat het de originele nav vervangt?

woujo87

Toch nog een vraag... Een maat van me heeft een audi, ook met een cd wisselaar en maar 1 mini-iso ingang.
hij heeft een soort van mini iso splitter met schakelaar uit china gekocht.

ik heb dat even opgezocht en dat is deze:
https://picasaweb.google.com/118396308894498836480/6301335142449356241#6301335150537478338

Kan iemand me vertellen of en waarom dit bij mij ook zou moeten lukken icm mijn cd wisselaar...?

Cheers!

denys

Beste laguna 3 rijders,

Ik zou graag met iemand in kontakt komen die wellicht kan verzorgen dat er een aux ingang gemaakt kan worden om mijn laguna 3 gt uit 2008.
Er zit een cabasse tronic systeem in met dvd navigatie systeem.
Alvast bedankt , Gr Denys Wolf