Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.498
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 16
  • Totaal: 16

hoeveel tanken jullie

Gestart door klop45, 03 juli, 2006, 18:48

Vorige topic - Volgende topic

klop45

hey ik moet om de twee weken 75 euro tanken ongeveer 400 km? moet er bij zeggen sportief rijden? ?en jullie
tankt wel gewoon shell

Rob_laguna

uhm me vriendin gebruikt de auto vaak.

Maar 400 km redden wij ook wel in de 2 weken. en dan is de tank ook leeg ja :)

maar ja dat heeft allerlei invloeden he :) openluchtfilter zuipt meer. verstopte benzine filter zuipt minder :)

maar als je normaal rijd en veel snelweg en constante snelheden dan is de 500 a 600 wel mogelijk denk ik  ;D

visitor

Per week ca550km en 80?90 euro naft. (Net geen 10l/100km heeft em nodig)

reeva

per 2 weken ong 65? diesel .. voor een 1000 - 1100 km  ;D ja ik heb een zuinige 2.2 dieseltje :)

grtz

klop45

Jurgen

::)Nou ik Tank me het ongeluk. Kan ongeveer 650 km rijden op een tank en tank soms om de dag. Ik rijd onwijs veel snelle km per week en dat op benzine is niet leuk voor de portomone maar je je moet wel eens wat als je wil werken. Maar hij heeft maar 9.4l per 100km nodig met veel snelweg km

8) 8) 8)

Rev!

ong 2/3x per week
rij elke dag zo 200km en kan 800km op een tank

lang leve het tankpasje

dirk

ongeveer honderd euro in twee weken  voor ongeveer 800 km

bij sportief rijden hoor

fabio

rijd nu ongeveer 50 euro in de twee weken ,ongeveer 850 kilometer  1 op 18 met mijn laguna 2 1.9 dci .En ik moet zeggen als ik pittig door rijd dan even eerder tanken ::)

LagunaAlize

682,1 km met 55,00 liter.

Komt neer op 1:12,4

Vond het eigenlijk wel zuinig  ;D

Maglite

Dat is inderdaad zuinig....
Sinds ik er en andere luchtfilter op heb, andere wielen en een Remus is het 1 op 10....

Pas voor 72 euro getankt en toen gaf de boordcomputer aan 640 km..... au!!!

LagunaAlize

Citaat van: Maglite op 15 oktober, 2006, 13:55
Dat is inderdaad zuinig....
Sinds ik er en andere luchtfilter op heb, andere wielen en een Remus is het 1 op 10....

Pas voor 72 euro getankt en toen gaf de boordcomputer aan 640 km..... au!!!

Ik heb dus geen andere luchtfilter, geen grotere velgen (nu jammergenoeg 14 inch) en de airco uit  :-[

knotty

moet het nog zien maar volgens de computer ga ik de 1200km wel halen, wel veel snelweg gereden met deze tank.
het verbruik staat nu op 6.1l/100km. kan niet ontevreden zijn.
ben er nog steeds niet helemaal uit wat voor een tank ik nou heb, ik denk 70l
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

LagunaAlize

Hangt helemaal van je auto af, heb je een RN, heb je een tankinhoud van 66liter. Bij 55 liter gaat je lampje branden.

bryant

Jongens toch, als ik jullie berichten lees lijkt het net alsof het zo'n bezineslurpende amerikanen zijn  :P

Maar als ik hem voltank dan kan ik tot het lampje brand een goede 700+ kilometer rijden en volgens mijn laatste berekening was dat 1: 12,5 ;)