Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 80
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 37
  • Totaal: 37

Openingsmeeting 2016!!!!

Gestart door laguna club team, 27 januari, 2016, 21:58

Vorige topic - Volgende topic

laguna club team

Beste leden

Wij hopen dat jullie allemaal het jaar 2016 goed zijn begonnen en daar hoort natuurlijk ook een leuke meeting bij.
Hierbij dan de vraag of je het leuk zou vinden om te komen op onze openingsmeeting, hierbij kan je andere mooie Laguna`s bekijken.
Ook is er natuurlijk aardig wat laguna ervaring aanwezig om je eventueel te helpen met raad of met kleine reparaties.

Door  ervaringen met elkaar te delen (wat hier ook al gebeurd) kan het een leuke informatieve middag worden.
De leden die al vaker op een meeting zijn geweest zijn heel enthousiast en wij hopen natuurlijk dat er ook nieuwe leden zijn die het leuk vinden om te komen.

Voor iedereen die besluit te komen is er een leuk presentje van onze club gratis en voor niets.

Dus geef jullie op en we maken er met zijn allen een super gezellige middag van.

Zoals elke openings meeting zal deze worden gehouden op de parkeerplaats van het AC Restaurant De Meern vanaf 13.00 uur zijn jullie welkom en zal duren tot dat de laatsten vertrekken en dat zal meestal zo rond 18.00 uur zijn.
Jullie kunnen binnen natuurlijk eten en drinken op eigen kosten dus mocht het heel slecht weer zijn is er een mogelijkheid om naar binnen te gaan (zonder auto natuurlijk).

Leuk hoor deze informatie maar wanneer gaat dit nu plaats vinden,

De meeting vind plaats op 27 maart 2016 en de aanvang is 13.00 uur
Adres is Meerndijk 59 3454 HP De Meern dit is afslag 15 van de A12
Meestal staan we aan de linkerkant van de parkeerplaats maar kunnen niet van te voren zeggen of dat dan vrij is die dag, dus kijk gewoon in het rond en dan zal het vast goed komen.

traffic.gif
title="Click to load original image"

Er is een aparte topic waar je kan aangeven of je komt zodat we een inschatting kunnen maken met het aantal plekken voor de laguna`s.
Mocht je nou geen laguna hebben maar het wel leuk vind om te komen, dan mag dit natuurlijk ook altijd opgave is leuk maar is geen verplichting dus spontaan langs komen mag ook.

In dit topic kan je praten over de aankomende meeting of leuke dingen delen met de anderen, dus hier alleen berichten plaatsen die direct of indirect te maken heeft met de meeting.
Andere zaken zullen worden verwijderd of verplaatst.

Dus kom en geef je op!!!!!!!!

Hier onder nog een paar foto`s gemaakt in 2014

https://www.lagunaclub.nl/clubmeeting-de-meern-2014/
Beheer Team Lagunaclub

laguna club team

Kom op mensen, waar blijven de aanmeldingen?

Er is plek zat hoor.  :P

Als lid van de club wil je zo'n gezellige middag natuurlijk niet missen.  !!

Beheer Team Lagunaclub

Lode

Staat genoteerd in de agenda.
Ik ga ook eens langs komen rijden.
Zijn er paaseitjes verstopt?  ;D

Lode

Workshop DRL installeren?  :-) Ik ga de mijne alvast bestellen :-)

Wat was de levertijd bij jou Paul?

Lode

Paul

2,5 week. Ik kan ze wel voor je monteren

Lode

Leuk aanbod Paul! En leuker dan paaseitjes  :)

Eerst maar eens zien of ik ze kan bestellen.
Kan je de link naar de juiste lampjes nog even PM'en?

Je had ze al eens vernoemd, maar de juiste  post vind ik niet zo direct.

Lode

Paul

Die heb ik niet. Heb hem vanuit hier ergens doorgeklikt. Even zoeken op led of drl of dagrijlichten

Paul

Gevonden. Ik heb toen de witte besteld

Hoi. Ik heb deze: https://www.wish.com/c/5569839693077819f854db31?th_s=1&rel_p=1&abs_p=1&original_q=2%20x%201156%20P21W%20Ba15s%2050. De 50W-versie dus. Meer dan voldoende lichtopbrengst voor DRL. Ik heb de koelwitte variant, maar vind het licht eigenlijk te blauw, zou dus voor de normale witte lichtkleur gaan als ik jou was. Verblindend is het licht niet, de opbrengst is ongeveer gelijk aan of iets minder dan dat van een gewoon halogeen dimlicht. De lamp zelf blijft een flink stuk koeler dan een halogeenlamp, dus voor je fittingen is het geen probleem. Bij mij in elk geval niet. ;)

Lode

Hey Paul,

heb jij dan al zo'n wish.com account aangemaakt?
Ik heb dat niet.
Ik word doorgelinkt naar een voorstel van 11€ voor de lampjes.
Als jij toch zo'n account hebt, zou je ze dan willen bestellen voor me? Ik kom zeker naar de meeting en wil ze vooruit betalen.

Lode

Paul

Kan via de gewone website.
Ik heb volgens mij geen account.

Lode

larsdijkstra

Ik probeer een Talisman mee te nemen dan

viper

Ik probeer mezelf mee te nemen  >:D

Humblesimon

De wil is er wel maar het hangt af van het feit hoever wij zijn met het wegverhuizen uit dit huis, tijdelijk gaan wij tot halfverwege mei op een camping wonen dus als het lukt ben ik er (vrouw is toch werken :P) maar kan het niet garanderen...

Correctie... het is zondag dus vrouw is NIET werken (duh) en dan geldt dat ik mijn spaarzame dagen samen met haar wil koesteren... Sorry!
Ik was al helemaal overstag toen ik de naam Talisman zag (wat een prachtbak! Alleen de naam is verkeerd... :( )

pagi

pagi

Oja, voorzien van LEDjes....
Ben benieuwd of iemand ook LED's in de mistlampen heeft.