Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

Goedkoop merk onderdelen

Gestart door grosje, 25 januari, 2016, 13:46

Vorige topic - Volgende topic

grosje

Wat is jullie ervaring , ik kan bijvoorbeeld via Mister auto goedkoop auto onderdelen bestellen bijvoorbeeld uitlaatpot en remblokken/schrijven van merk bolk bestellen , ze zijn wel ff onderweg ,maar dat vind ik niet erg , maar is de kwaliteit echt veel slechter of valt dat wel mee, is natuurlijk ook hoe je er in zit denk ik als je Laguna van 2007 heb of die van mij is oud type 1 van 2000 en ik verwacht 2 tot max 5 jaar dan na de demontage.  maar goed vraag is hebben jullie slechte ervaring met goedkoop merk monteren.

Wie heeft nog adres voor goedkoop nwe zomerbanden wel beetje in omgeving van Arnhem max 50 km , voor laguna 2 voor kennis van mij

rookie

ik heb slechte ervaring met goedkope onderdelen, ik monteer alleen Renault onderdelen.

troapel

Renault en Valeo zijn trouwens precies hetzelfde qua onderdelen.
Renaultonderdelen worden/werden gemaakt door Valeo en zijn ook van henzelf te koop.
Via Renault komt er alleen een extra 'Renault-ruitje' op te staan.

Wokkel

Ik bestel veel bij mister auto en ook bij besteautonderdelen.nl bölk is een Duits merk maar ik ga toch meestal voor de iets betere merken zoals moog, Delhi of bijvoorbeeld bosch.
Heb ooit eens de goedkoopste stabilisator stangen geprobeerd maar na 1 maand waren de rubbers van de fusee's al lek en half vergaan.....er zijn meer opties dan duur maar goedkoop is en blijft duurkoop...

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Lagunainitiale

Trw is ook fabrieks montage van renault. En die kan je ook goed bestellen bij de diverse sites.

rookie

Citaat van: troapel op 25 januari, 2016, 18:43
Renault en Valeo zijn trouwens precies hetzelfde qua onderdelen.
Renaultonderdelen worden/werden gemaakt door Valeo en zijn ook van henzelf te koop.
Via Renault komt er alleen een extra 'Renault-ruitje' op te staan.
Dat is niet geheel correct, Renault neemt niet alle onderdelen af via Valeo, soms kopen hun ook goedkopere waren. Maar de meeste onderdelen wat op de auto zitten komen van Bosch of van Valeo, dat is correct.

rookie

Citaat van: Wokkel op 25 januari, 2016, 19:13
Ik bestel veel bij mister auto en ook bij besteautonderdelen.nl bölk is een Duits merk maar ik ga toch meestal voor de iets betere merken zoals moog, Delhi of bijvoorbeeld bosch.
Heb ooit eens de goedkoopste stabilisator stangen geprobeerd maar na 1 maand waren de rubbers van de fusee's al lek en half vergaan.....er zijn meer opties dan duur maar goedkoop is en blijft duurkoop...

Ik koop alles via de dealer, gewoon super prijs, bellen en wordt gewoon besteld zonder eerst te betalen en later leveren. Zelfs op rekening betalen is ook mogelijk.

troapel

Citaat van: rookie op 25 januari, 2016, 19:56
Dat is niet geheel correct, Renault neemt niet alle onderdelen af via Valeo, soms kopen hun ook goedkopere waren. Maar de meeste onderdelen wat op de auto zitten komen van Bosch of van Valeo, dat is correct.
Dank voor de correctie. Dacht dat de (meeste) onderdelen van Valeo waren.

Wat trouwens waardeloze ruitenwissers maakt...

Wokkel

Citaat van: rookie op 25 januari, 2016, 19:58
Ik koop alles via de dealer, gewoon super prijs, bellen en wordt gewoon besteld zonder eerst te betalen en later leveren. Zelfs op rekening betalen is ook mogelijk.
Is ook een optie maar vaak veel duurder...Probeer maar eens te vergelijken.
Die site's zijn er niet voor niks;)

rookie

Meestal is de dealer in mijn gevallen goedkoper, en je krijgt ook meteen de goede onderdelen, en als ze niet passen krijg je meteen geld terug, geen tijd wachten.