Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 68
  • Totaal: 68

prrrrrrrrrttttttt zegt het slotje

Gestart door LE-Driver, 08 april, 2013, 20:43

Vorige topic - Volgende topic

LE-Driver

Pfff, bij het openen vh portier na een ritje springt de auto vh slot. Hierbij maakt sinds vanochtend het rechtervoorexemplaar een prrrrrrttt geluid. Iets van een plastic tandwieltje die ergens geen grip op krijgt lijkt het wel.

Istie bezig aan zn reisje naar de eeuwige jachtvelden? Ennn belangrijker, what the hell gaat me dat kosten?

nielsjoh

Heb ik ook last van in mijn Laguna 2, kost een goede 200 euro bij de dealer, alleen voor het onderdeel he, maar dan praten we over een Laguna 2. Denk dat de onderdelen van een Laguna 3 nog duurder zijn?

Heb het btw. al sinds ik hem kocht, maar functioneerd gewoon goed, dus ga er geen 200 euro aan weggooien....
Laguna 1.6 16v Expression 90-LR-TZ

Facebook: https://www.facebook.com/niels.haegens

viper

ben ik bij jou niet komen luisteren op de meeting ?? :S

kan me ook vergissen hoor :P

Dit is inderdaad het slot wat vervangen moet worden.

prijs, geen idee

LE-Driver

Okay, slot dus, maar vervangen moeten worden??? Wat gebeurt er als ik wacht tot ie het op enig moment helemaal niet meer doet? Raakt er dan ergens een computer ofzo zodanig overstuur dat ik meer dan alleen het slot moet vervangen?

Azecos

Bekend euvel dit, mijne lag2 deed dit ook, meer dan 2 jaar maar is nooit verder stuk gegaan :-)

viper

nee, het probleem blijft enkel in het slot.

Dusja, je kiest maar wanneer je het wil vervangen (of wanneer je het geluid beu bent :P )

safranehenkie

@Viper.
Je hebt op de meeting bij mijn Lag 3 geluisterd naar het slot.
Zit ook een lichte ratel in,bij het van slot halen,bij het linker portier.
Groetjes Henk
Laguna 2.0DCI,Estate Initiale.
ex:R12,R9,R19,2XSafrane.

viper

A jaa, jij was het :P

tja, namen en gezichten is altijd moeilijk als je elkaar niet zo dikwijls ziet he ;D

Raimond

Hier kan een slotje op? :P (kon het niet laten ;D)

safranehenkie

Komen vast weer meetings om elkaar weer te "bekijken". ;D
Laguna 2.0DCI,Estate Initiale.
ex:R12,R9,R19,2XSafrane.

LE-Driver

Hij heeft twee weken prrrrrrrttttttt gezegd en doet het nu weer normaal.

Het lijkt wel een Alfa.

Ander probleem is dat ik al voor de derde keer op rij dat ik bij het tanken heel nonchalant op het klepje druk om vervolgens in een vloeidende beweging het tankpistool naar binnen te manoeuvreren, maar dat het tankklepje met geen mogelijkheid zn gaatje prijs wil geven. Met gedeukt ego moet ik dan weer via de achterklep alle bekleding wegduwen om van binnenuit het klepje te openen....

Pfffff, elke keer thuis direct de boel weer smeren met WD40 een paar keer openen en tadaaaa, de volgende keer..... hetzelfde probleem.

Met name lastig, omdat de tankmeter de onderste helft van de schaal structureel ongebruikt laat en van halfvol in raptempo naar een piepgeluid gevolgd door reservelampje gaat om te laten weten dat er NU sap in moet........

>:( >:( >:( >:( >:(

Lagunainitiale

Hhhmmm bij mij niet geval, gaat over de gehele schaal even snel.

LE-Driver

Hij gaat wellicht over de gehele schaal wel gelijk, alleen als er net 35 a 40 liter uit is word ie schijnbaar zenuwachtig en begint het hele piep en knipperfeest en gaat ie zn naaldje ten ruste leggen op de leegste positie.... ???