Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 42
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 42
  • Totaal: 42

dagrijverlichting

Gestart door guna08, 02 mei, 2009, 20:30

Vorige topic - Volgende topic

viper

das ni zo abnormaal bart maar ik weet ni meer van buiten wa de verschille waren.

Renep

Ziet er wel goed uit Ronald !! heb geen Xenon dus weet niet of het dan niet een beetje knullig overkomt maar vind dat LED wel super mooi...

stinkie

@Bart, de audi's, voor dat ze LED-running light hadden, hebben ook een 21W lamp als dagrijverlichting.

@Ronald, waar kan je die 21W LED's kopen, het zo voor mijn achteruitrij verlichting zijn.

Duupke (Ronald)

Bij jullie om de hoek in Waalwijk, zit de Been automaterialen. Terug rijden richting de A59, zij hebben zo'n paal met meerdere reclameborden voor de deur staan. Zij zijn dealer van Pilot, probeer het daar eens. !!

stinkie

Ik zal morgen eens gaan kijken !! Gaat Helga hier ook over klagen?

Duupke (Ronald)

Ik denk het wel...

Als je vanaf de A59 komt en je rijd richting je werk, zitten ze net voor je de Vijzelweg indraait aan de rechterkant (Keurweg 8b).

plattegrondje

stinkie

Ik weet waar ze zitten vriend, er staat altijd een hele vette A8 voor de deur.

Helga begint al een beetje op mijn vrouwke te lijken :D ;D

Duupke (Ronald)

Draadje van de speaker losmaken...

stinkie

Helaas, dan komt er da irritante SERVICE in het schermpje te staan. En dan ben ik ook de rest van het controle systeem kwijt. Ik laat de lampkes nog wel eens aan staan!

Duupke (Ronald)

En? geslaagd voor de lampjes?

stinkie

Geen tijd gehad, vooral jij zou moeten weten dat ik het verschrikkelijk druk heb ;)

Duupke (Ronald)

Tobbert, je neemt 5 minuten korter pauze en je had die lampen gehaald gehad. Te voet nog wel...

stinkie

koolio

Ik wil hier ook ledjes in de DRV plaatsen.
Maar hoe vervang ik die lampen bij een Lag 3?

Koplampunit eruit halen???
En welke fitting is het nou exact?

Lagunainitiale

Bumper verwijderen is een must.
Zoek op dit firum even op xenonlamp.nl dan kom je een topic van mij tegen staat alles in.