Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 28
  • Totaal: 28

how-to install cruise control / speed limiter optie voor 15€!

Gestart door fs1, 25 juni, 2007, 07:01

Vorige topic - Volgende topic

fs1

nja maar niet mijn oplossing, ik had de knopjes in datzelfde paneeltje geplaatst waar de aan uit knop zit van de cruise/limiter, zal er zeker thuis nog wel een fotootje van hebben

jona

je zegt " ik had de knopjes ..." wil dat nu zeggen dat je het niet meer hebt dan ?

fs1

ik heb die auto niet meer :-) dat was m'n eerste lag, om allerlei redenen zit ik nu al aan m'n 4de lag (niks mis met die wagens hoor)

Duupke (Ronald)

Bart rijdt inmiddels een andere Laguna. ;)

Oeps, 15  secondes te laat...

jona

spijtig dat je hem niet meer hebt anders kon ik mss de knoppen overkopen hihi, zo ook graag cruise control willen hebben op men lagje .

fs1

jona

zeg bart een vraagje , zou jij het voor mij kunnen maken als ik de schakelaar van de cruise control heb , tegen betaling natuurlijk , voor niks gaat alleen de zon op hé .

gr jona

fs1

enkel als jij ook 4 knopjes voorziet en zegt waar ze moeten, dat ga ik niet voor jou beslissen enzo ;-)

DaBuzzzzz

is ESP eigenlijk ook zo enen optie die standaard er wel inzit maar de knoppen ontbreken?

fs1

helaas niet, hebben we in het verleden bij een paar jongens geprobeerd, maar werkte niet, de stekker was er wel, maar er zal nog wat anders moeten gebeuren ook...

DaBuzzzzz

spijtig, maar helder :)

Je bent wel heeeeel erg actief de laatste tijd fs1!??
waar haal je de tijd vandaan?

fs1

zal nu wel wat minder zijn, heb een weekje verlof :-p als ik op het werk ben ik altijd tijd zat :-)

Edwint

Even een vraag mocht ik nu het cruisecontrol knopje erin doen (zit er niet standaard in bij mij) welke opties heb ik dan ?
Zonder dat ik de 4 andere knopjes instaleer?
Ik hoor graag van julie
Gr edwin

rookie

geen enkele, hij is namelijk alleen met het knopje aan en uit te zetten.

Edwint

Ok thnx , enig idee waar ik een paneeltje met 4 knopjes kan bemachtigen voor een normale prijs?