Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 32
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 19
  • Totaal: 19

dagrijverlichting

Gestart door guna08, 02 mei, 2009, 20:30

Vorige topic - Volgende topic

guna08

Vraagje, weet iemand hoe ik aan 21 watt lamp kan komen die wit ipv gelig licht geeft.
ik vindt het echt geen porem in combi met mijn xenon.

fs1

philips blue vision lampen geven een veel passendere kleur

lj3110

Kunnen de philips blue vision lampen dan in de lag type III??
Ik zou dit ook wel willen.

Het is inderdaad een vreemd gezicht die gele lampjes, naast de xenon te zien branden.

stinkie

Citaat van: guna08 op 02 mei, 2009, 20:30
Vraagje, weet iemand hoe ik aan 21 watt lamp kan komen die wit ipv gelig licht geeft.
ik vindt het echt geen porem in combi met mijn xenon.

Een stadslichtje is toch altijd 5 Watt?

laurens

Lagunainitiale

Als het goed is heeft de lag III echte dagrijlichten, en die zijn net iets feller dan stadslichten.

viper

vraagje, bedoel je niet de lamp van de bochtverlichting ipv je markeringslicht ???????

want het markeringslicht is inderdaad een W5W lampje

fs1

alle lampjes kunnen alleszins overal in :-) 't is maar kwestie van het juiste type te kopen natuurlijk LJ

lj3110

Bij de dealer maar eens vragen.

viper

bedoel je mij daarbij ??

guna08

Dank jullie wel voor de reactie;

Contact opgenomen met de dealer er is geen philips bluevision lampje met p21w dat is dus het lampje voor de dagrijverlichting.
De w5w is er wel als blue vision maar dat is geen porem als ik die p21w heb branden.

stinkie

Er is wel LED verlicht die in een 21w fitting past. JPM heeft ze als achteruitrijverlichting! Ziet er goed uit hoor.

Duupke (Ronald)

En die dan samen met een w5w led.

Ik weet alleen niet of de computer van een Laguna III dat allemaal gaat accepteren.

fs1

laat trouwens eens een foto zien van waar die lamp precies zit? ik vind het zo raar dat ze zo'n lamp ergens voorin gebruiken? dit zijn normaal lampen voor pinkers, of mistlichten (achter) of andere dingen die wel vrij fel zijn...