Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.529
  • Totaal topics: 10.394
  • Online vandaag: 46
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 30
  • Totaal: 31
  • Beertjes4

Claxon vergrendeling

Gestart door netraam, 22 november, 2008, 00:20

Vorige topic - Volgende topic

netraam

Hoi,

als je een type III op slot zet, geeft de claxon een signaal. Hoe zet je die functie uit?

Lagunainitiale

Ik ken die auto niet helemaal maar heb er weleens een dagje mee mogen spelen. Kan je het niet uitzetten in het menu waar je ook je dagrijverlichting kan aanzetten? Dit menu bedien je op je dashboard. Kan dat niet zal je net als bij de laguna II naar de dealer moeten.

netraam

Nee, in dat menu komt die functie niet voor en daar kun je 'm dus ook niet uitzetten...

Mike

Ik hoordfe het gisteren ook op[ de auto van Knotty zijn vader, dat is een type II phase II.
Misschien dat Knotty weet hoe je het uit moet schakelen al zal ene type III weer anders zijn dan een II.
Zou me trouwens niks verbazen als alleen de dealer dat kan.

Waarom wil je het trouwens uitschakelen, vind hte altijd dan net of je alarm hebt, schrikt toch weer mensen af.

knotty

nee sorry, geen flauw idee.
maar ik heb wel mijn iepje van de autogordel uit laten zetten.
ik draag hem toch altijd, maar het wil wel eens voorkomen dat ik20m moet rijden en dan stoor ik me aan dat kreng.

misschienis het een optie met een uitlees apparaat? maar dat zl rookie dan wel weten
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Duupke (Ronald)

Jeroen, bij mij doet dat piepje het ook niet. Maar ook het icoontje in het display doet het hier niet, hoe is dat bij jou?

Lagunainitiale

Stekkertje onderzijde van de gordel houder even aandrukken. Bij de safrane was dat de oplossing.

Duupke (Ronald)

Okay, volgens mij ligt er zelfs een losse stekker onder de stoel.

Ik ga het eerdaags even proberen. !!

Wilgo14

oud topic, maar weet iemand toevallig als dit ook kan met een Laguna uit 2001 ?
ik vind het namelijk wel dope klinken...zelfs mn vriendin der nissan sunny heeft dit:S

Duupke (Ronald)

Volgens mij is dit afhankelijk van de uitvoering.

Wilgo14

die van mij is een expression. Ik vraag het wel gelijk ff wanneer ik hem ophaal de 19e

Duupke (Ronald)

De mijne ook, althans de basis. Bij mij zit het er iig. niet op.

Wilgo14

ok..denk dat die van mij het dan ook niet heeft...
heb jij wel die follow me home functie? en dat je de ramen op afstand dicht kan doen?
of had ik dan een duurdere versie moeten nemen?

sorry voor al die vragen, is nog nieuw voor mij allemaal ben heel nieuwsgierig en enthousiast...
en omdat ik hem nog niet hebkan ik het nog niet zelf uizoeken allemaal ;D

stinkie

Ik heb een Privilege uit 2002 en ik heb die claxonfunctie ook niet (denk ik) ook de follow me home verlichting zit er bij mij niet op (denk je er nog aan Bart) Wel kan ik de ruiten sluiten met de ab! Het is al meer gezegd, enige logica zit er bij Renault niet in.

Duupke (Ronald)

Ga er maar van uit dat al die opties er op een Expression versie niet op zitten...