Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 14
  • Totaal: 14

knipperende (of geen licht) display airco

Gestart door Laguna II GT Dci, 03 februari, 2006, 13:34

Vorige topic - Volgende topic

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

fs1

die mensen zijn anders altijd supergelukkig want meestal zijn ze eerst al bij de garage langsgeweest

knotty

geintje bart.... als je moet kiezen tussen een nieuwe unit van ik weet niet hoeveel of een een soldeerseltje van 25,- dan was ik ook hartstikke blij met zo'n charlatan als jij ;)
traffic.gif

fs1

achteraf geef ik ze toch altijd een sticker van de club mee als ze me bevallen :-)

knotty

traffic.gif

mijnden

hoi laguna rijders
ik zag op you tube een handig filmpje
wie weet hebben zomigen er wat aan
ga naar you tube
en set daar  (Repairing Renault Laguna climatronic backlight) 

gr mijnden

rookie

fs1

van de week weer een mailtje van een renault dealer, da's al de 2de die dat laat doen bij mij :-) en ondertussen uiteraard al veeel mensen gerepareerd, meestal zijn ze niet echt blij met hun wagen, en willen ze dat juist gefixt hebben om em te kunnen verkopen ;-)

rookie

;D ;D ;D Wat vraag je ervoor? nog steeds 25 euro?

Mike

En jij probeert ze dan weer om te lullen dat ze Laguna blijven rijden?

fs1

bwa als hert sympathieke mensen zijn :-)

ik heb de laatste paar dagen eens aan het speuren geweest naar de lag2's.. voor 4000 5000 hebt ge al eentje he.. binnekort wordt een lag2 goeikoper als een lag1!

rookie

dat klopt, duurt niet lang meer. In duitlsand heb je bedrijven die 1 jaar garantie geven en vragen 100 euro per display, het loopt daar storm door renault dealers.

Sfinx

Als het zo simpel (voor de handige soldeerders dan) te doen is, waarom doen Renault-dealers het dan niet zelf? Is dat misschien tegen het beleid van Renault?

fs1

ik denk dat het van dealer tot dealer afhangt... denk dat er in de gemiddelde renault garage (of andere merken) nooit iets gesoldeerd wordt (eenders wat) maar gewoon vervangen