Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.531
  • Totaal topics: 10.395
  • Online vandaag: 31
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 26
  • Totaal: 26

Klepje voor het Radio compartiment

Gestart door defooss, 10 juli, 2008, 09:02

Vorige topic - Volgende topic

defooss

Hoe ver moet het klepje van het Radio compartiment terug vallen in het console

Ik heb het idee dat die bij mij niet ver genoeg terug valt.

Foto komt nog.

fs1

dat komt normaal gezien mooi in lijn te zitten met de rest van het dashbord.. vooral met de airco unit is de lijn vloeiend normaal

defooss

Wat ik eigenlijk bedoel is als je het open maakt. Hoe ver valt het dan terug.

Bij mij steekt er dan ongeveer 2 centimeter naar buiten.

Zag gisteren de foto's van de ingebouwde tom-tom en daarop was te zien dat het klepje niet echt uitsteekt.

Voordat ik weer alles los moet maken.

Inbouwen van de Radio koste ook al veel moeite door de vele kabels (Mute box Carkit extra verloop kabels etc.

fs1

als het open is? denk dat er daar wel massa's foto's van te zien zijn op het forum, bv deze;

traffic.gif
title="Click to load original image"

traffic.gif

defooss

Bedankt.

Zie dat er niet veel verschil in zit bij mij maar ik voel wel dat het iets meer naar achteren zou moeten kunnen

Kijk van het weekend wel moet toch het een en ander los halen. ivm het aansluiten van een extra 12 volt aansluiting op de Midden Console
deze zaten er niet in heb deze gekocht.

fs1

daarom moet dat klepje niet los hoor..

best van onderaan beginnen.. asbak eruit, en dan heb je direct al voldoende ruimte, je kan natuurlijk ook verder gaan gemonteren, kaartlezer, airco unit.. maar dat lijkt me nerges voor nodig.. de radio wipt er ook zo uit en dat bakje erboven ook, dus da's easy, en dan heb je ruimte zat, klepje gewoon laten zitten (is een kloteding om te monteren / demonteren) ;-)

defooss

Zaterdag nog aan de Auto gewerkt maar inderdaad het Klepje kan niet verder dan het al is.

Zie hier de Foto's

traffic.gif

traffic.gif

warlord

Citaat van: fs1 op 10 juli, 2008, 09:51
daarom moet dat klepje niet los hoor..

best van onderaan beginnen.. asbak eruit, en dan heb je direct al voldoende ruimte, je kan natuurlijk ook verder gaan gemonteren, kaartlezer, airco unit.. maar dat lijkt me nerges voor nodig.. de radio wipt er ook zo uit en dat bakje erboven ook, dus da's easy, en dan heb je ruimte zat, klepje gewoon laten zitten (is een kloteding om te monteren / demonteren) ;-)

Nou, monteren is dus echt een regelrechte 4 x k klus >:D Is me wel gelukt maar klepje wil niet goed sluiten. Scheelt plm. 2 cm en ik ga dat -censuur- ding niet weer losmaken en monteren :o

alpenkreuzer

bij mijn is het geheel weg en wil wel weer graag daar een klepje voor.
op sloop klep halen en dan

Giul

Heb er nog wel een liggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk