Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online

knipperende (of geen licht) display airco

Gestart door Laguna II GT Dci, 03 februari, 2006, 13:34

Vorige topic - Volgende topic

fs1

kan je ook vervangen door een gewone weerstand van 100ohm

Qball

Citaat van: fs1 op 05 februari, 2008, 18:55
kan je ook vervangen door een gewone weerstand van 100ohm
fs1 je bent super..... !! ga gelijk maar eens kijken.
Of ik deze weerstand ergens kan krijgen.
Dus met die weerstand zo het moeten gaan werken..?!?

fs1

die weerstand kan je overal kopen, moest het niet lukken dan breng ik er wel eentje mee voor je de 2de maart.. zo'n weerstandje kost trouwens maar 10cent ofzo :-)

Qball

Citaat van: fs1 op 05 februari, 2008, 19:19
die weerstand kan je overal kopen, moest het niet lukken dan breng ik er wel eentje mee voor je de 2de maart.. zo'n weerstandje kost trouwens maar 10cent ofzo :-)
Perfect........ik heb vrij gevraagd maar weet nog niets.
Dus deze weerstand kan zo in de plaats van de T101. ?? Trouwens blijft de licht opbrengst het zelfde of is het dan wat meer.

Groetjes Leo

fs1

als je meer licht wil moet je een kleinere waarde dan 100 ohm plaatsen, maar dat zou ik niet aanraden, wss gaan die ledjes dat dan weer niet trekken..

piercedpanda

Citaat van: fs1 op 05 februari, 2008, 08:12
wat zijn dat voor slechte (onzin) foto's mike.. die beweert dat je de display moet gaan losrukken.. en wat doet in hemelsnaam die rode draad daar..

anyway, op 2 maart kan ik er wel een aantal maken ja, da's no prob, en da's zo gebeurd..

ik heb gezien dat er op marktplaats almaar meer mensen die service aanbieden, wat een na-apers allemaal :-(

zou fijn zijn ! (Y)
dan denk ik dat ik wel even kom kijken de 2de !

Azecos

Hoi allemaal,

Net ook de soldeertruck uitgevoerd, 15 minuten totaal en werkt weer prima!
Bedankt voor de linkjes :)

Mike

Graag gedaan Azecos en welkom hier op het forum.

warlord

Welkom bij de club vanuit Zwaag  ;D en benieuwd naar fooooooootoooooooooooo's  8)

fs1

mijn klanten blijven maar komen van heinde en verre :-) voor 2 weken ofzo zelfs bezoek gehad van een verkoper van een renault garage die zo'n ding mee had ter herstelling, gisteren nog een man uit het verre limburg :-) de laguna betaalt zichzelf ooit nog wel eens helemaal terug!

Mike

Meen je dat nou echt Bart, ouwe handelaar....heb je ergens een advertentie staan dan?

fs1

uiteraard, op 3 verschillende zoekertjes sites

Mike