Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online

Hoe ben je op de lagunaclub site gekomen..

Gestart door Mike, 04 februari, 2008, 23:35

Vorige topic - Volgende topic

Black Cloud

Simpel, ook via google... heb dus ook nog maar net men lag en aangezien ik ook graag alles zelf doe, kom je ook wel eens met vragen.. een forum kan dus best uitkomst bieden dan...

knotty

wisten jullie dat elk antwoord dat google aangeeft een compliment is voor de cluben de gene die de website gemaakt heeft.

om gevonden te worden via google moet je de website goed in elkaar zetten met goede titels enzo, om in google zicht baar te blijven. en dit is het belangrijkste. de site moet zeeractief blijven.
daarom nog maar een bedankje naar alle leden die de club zo lekker levendig houden zodat we zichtbaar blijven bij google
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Duupke (Ronald)

Citaat van: knotty op 01 juni, 2008, 20:09
daarom nog maar een bedankje naar alle leden die de club zo lekker levendig houden zodat we zichtbaar blijven bij google

Graag gedaan Jeroen. !!  ;D   :P

warlord

Pfffffffff,

da's al weer even terug.
Toen ik m'n vorige Lag had veel op internet en uiteindelijk ( geloof ik ) via Google bij Lagunatuning gekomen.
De rest is bekend  ;D

Mike

Maarten

Mijn "anders" is door mijn zoektocht naar een handleiding. Echt veel geprobeerd en uiteindelijk op "Laguna"en "Forum" gegoogled. En Voila, voiture :-) Prompt is mijn zoektocht naar de handleiding over. Deze is per vandaag klaar voor verzending en zal dus een dezer dagen op de mat belanden. Zodra deze binnen is wil ik zelf ook wat kunnen gaan klussen aan de auto. Er zijn wat kleine dingen die niet helemaal lopen zoals het moet. En ik denk dat er wel wat filters vervangen mogen worden. Daarnaast zit dat rare slangetje los. En als ik die aansluit op dat aansluitpijpje, dan slaat ie nog sneller af. Dus heb ik t maar weer losgehaald.
Okay..
Next :-)

defooss

Had problemen met mijn Cruise Controle en dacht Zoek het op bij Google. en kwam uit bij deze Club.

Meteen aangemeld aangezien ik het wel interessant vindt om meer te weten te komen over de Auto die ik rij.

lagunake

op rcb via fs1

laurens

via google en dan via deze onderstaande link.
het leuke is je kan ook nog een cijfer geven !!

https://www.autosupermarkt.nl/links/Renault/Clubs/

knotty

en natuurlijk hebben we dat dan ook direct gedaan :)
althans ik nu dan he.

wel eenbeetje jammer, er zijn 8 stemmen uitgebracht, ik heb zojuist een 10 gegeven(natuurlijk), mike heeft hem aangemeld en dus neem ik aan ook een 10 gegeven, en toch heeft de site cijfer: 3.25

dat betekent dat de rest van de stemmers een 1 heeft gegeven... :'(
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

laurens

heb dus ook achteraf een 10 gegeven,alle beetjes helpen  ;D

Mike

Was alweer vergeten dat ik ons daar ooit heb aangemeld, nou hopen op zoveel mogelijk stemmen!!!

fabio

Citaat van: laurens op 10 juli, 2008, 20:54
via google en dan via deze onderstaande link.
het leuke is je kan ook nog een cijfer geven !!

https://www.autosupermarkt.nl/links/Renault/Clubs/
net even een cijfer gegeven ...een bescheiden 8 ;)