Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 45
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 13
  • Totaal: 13

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

rookie

1000 euro is de normale prijs, 550-600 is een goede scherpe prijs.

Roger

ik ga morgen even naar de garage waar ik m gekocht heb
kijken of het niet onder garantie valt.
ik heb namelijk 3 maanden garantie op motor en bak (inwendig)??

ik kan het altijd proberen.

Mike

proberen kan altijd, zou alleen niet zeggen dat je gechipped bent want dan wijzen ze het sowieso al af.

Roger

Lijkt me inderdaad niet verstandig.
ik hoop alleen dat de monteurs het daar niet in de gaten hebben als ze een test ritje gaan maken.

1.9dci

Vraagje: mijn laguna heeft nu 164.000km gelopen, is het dan nog de moeite om te laten chippen ? Of is dat n beetje riskant ?

knotty

mike heeft hier al een aantal keren op geantwoord.
die hheft zijn auto laten chippen. maar die heeft al meer dan 200.000km op het asfalt gestaan.

ik denk juist dat het beter is.
wist je trouwens dat als je clublid was dat je korting kunt krijgen om je auto te laten chippen.
toch mike?
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

rookie

Nu mijn vraag, diegene die gechipt heeft, hoe is het bevallen, zijn jullie nog terug geweest, hoe is het brandstof gebruik? ;)

rexonamen

Rookie we zijn tevreden en het brandstof gebruik normaal of iets minder , en als je er hard mee trapt licht het niet aan het chippen maar aan de bestuurder want je wilt steeds meer , mijn gt gaat niet terug liefst nog meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer , en als je topic`s leest kom je dit ook al tegen .

Mike

Ik ga zeker niet meer terug, heerlijk die power ( al moet wel ff mijn koppeling gedaan worden dan is het nog beter)
Verbruk is inderdaad iets minder geworden, als ik nu cruise op 130 heb rijd ik nog 6.1/100 terwijl dit normasal 6.5/100 was.

Inderdaad, als je lid van de club bent krijg je 25 euro korting, ik liet hem chippen met 224.000 kilometer op de teller en geen centje pijn.

Boondock Saint

een lid van sportmegane.net heeft zijn laguna GT 205pk gechipped met "out of the box" competition chip box van Reichhard hij is er dan een keer naar de fabrikant gereden naar G-Tech om hem aan te passen en te kijken hoeveel pk hij nu in het echt heeft. Ze waren toch erg verbaasd ;D

Citeer
Der eigentliche Knüller kommt aber noch. Die Leistungsmessungsmessung ergab stolze 253 Ps und satte 390 Nm, und das bei einer Serienleistung von 205 Ps/300 Nm. Es sei nochmals gesagt: Es ist nur die Box verbaut!!! Ich denke das ist mehr also ok für einen "Pampersbomber"

En er is alles nog standard behalve de chip 8)

fs1

mag ik dus concluderen dat iedereen zuiniger is gaan rijden? want nu ik terug een degelijke wagen heb wil ik het dan ook wel overwegen :-)

Dreke

Doe dat maar niet anders ben ik snelste diesel af.

rexonamen

Hallo ben vandaag met een tandemasser aanhanger gereden elke keer met ongeveer 1100kg grind erop ,totaal gewicht combinatie 3000 -- 3500kg en geen centje pijn en trekken als een beer zou haast zeggen hij merkt er haast niks van (overdreven ) maar geweldig en het verbruik boardcomputer rond de 5,9 6,6 dit is perfect en GEEN slippende koppeling . Maar voor perfect gebruik moet je er naturlijk wel normaal mee omgaan , ik meer CHIPSSSSSSSS. !! !! !!

fs1

en heb jij een 2.0 of 1.9 in jouw pahse 2 liggen? en met welk vermogen dan?

Duupke (Ronald)

Kijk eens: https://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=1639.msg29951#msg29951

Een 1.9 dCi met 88Kw (120pk). ;D

Is gechipt, deze zou nu dus ook zo'n 155 pk moeten hebben.