Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 47
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 33
  • Totaal: 33

Aanjager

Gestart door stinkie, 13 februari, 2008, 22:06

Vorige topic - Volgende topic

stinkie

Beste Luitjes,

Heb ik eindelijk mijn Laguna onder de bips, gebeurd er iets wat ik niet kan verklaren. Het volgende doet zich voor.
Als ik de aanjager vol aanzet, (gescheiden climate-control) en het pijltje wijst naar boven, komt er maar heel weinig lucht via de spleet bij de voorruit. Ook als het knopje op voorruit ontdooien aanstaat, weinig lucht via de spleet. Als ik nu het pijltje naar het hoofdje zet, komt er helemaal geen lucht uit de roosters in het dashboard. Dit alles is heel irritant als de voorruit beslaat. Dit duurt ca 10 minuten voor dat de hele ruit doorzichtig is.

rookie

dan zijn er mogelijk (enkele) klepjes defect die zorgen dat de lucht de goede weg op gaan. Zijn meende ik 6 of 8 kleppen. Je kunt bij de dealer uit laten lezen welke defect is/zijn.

knotty

andere luchtrooster blazen wel?
zo niet kan je interieur filter verstopt zitten
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

rookie

dat kan ook nog wel eens wezen, niet aan gedacht. Dashborad kastje openen, lade voorzichtig eruit halen (1 schroef en 4 klipjes). Sleutel 5,5 pakken en twee schroeven eruit halen. Dan het interieur filter mogelijk vervangen.

fs1

en de blaasmotor zelf? hoor je dat die keihard aan het blazen is? of niet? normaal zou je dat toch redelijk hard moeten horen als alles op max staat

stinkie

Ik heb net het filter eruit gehaald, en er kon nog geen zonnestraaltje meer door. Ik alles weer dicht gemaakt zonder filter, maar nog steeds geen lucht via de spleet. Kan op de meeting uitgelezen worden of er mischien klepjes niet werken?

Mike

David neemt geloof ik zo'n apperaat mee, die zou het dan kunnen traceren.

stinkie

Dat zou helemaal toppie zijn.

Thanks

knotty

we zuller er eens met zijn allen op duiken....

(gek dat zoiets nooit positief wordt opgevat als je dat over iemands vriendin zegt)
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Robert Top

Citaat van: knotty op 14 februari, 2008, 21:10

(gek dat zoiets nooit positief wordt opgevat als je dat over iemands vriendin zegt)

;D

warlord

Wiens vriendin wil reageren??  :P

erayda

Citaat van: knotty op 14 februari, 2008, 21:10

Denk dat het ligt aan het feit dat we met z'n allen tegelijk er opduiken.. waarschijnlijk
moeten we 1 voor 1 erop.. ::)

warlord

stinkie

Dat jullie willen duiken, maakt mij niet uit......  Doe dan wel een duikbril op !! !! !!

warlord

Is 't zo'n natte boel dan ::)