Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online

knipperende (of geen licht) display airco

Gestart door Laguna II GT Dci, 03 februari, 2006, 13:34

Vorige topic - Volgende topic

knotty

:o
sorry jongens :-\ ik ging er vanuit dat de mensen mij zolangzamerhand wel kennen :-[en dus ook weten dat ik het niet zo kwaad bedoel. !!
en meestal geintjes maak ;D, daarom had ik er geen  :P bij gezet.

het is inderdaad hoe je een zin leest :P en die van bart kon je dus ook op de manier lezen dat hij hem een sticker had gegeven en de info over de meeting, en daar dus 25,- voor had gevraagd. ::)

hoop niet dat iemand zich er echt aan gestoord heeft :'(

>:D ;)
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

fs1

ik vermoedde het wel ;-) maar de eerste keer dat ik het las kwam het heeel raar over :-p

piercedpanda

hoi, ik heb hetzelfde probleem !
nu hoorde ik dat Bart er wel raad mee wist ?
dus als ik de 2de langskom....is het dan te fixen ?

alvast bedankt !

Duupke (Ronald)

Mike

Mike

ff een harde copy paste van de RTC, hierbij een uitleg wat je dus precies moet maken:

traffic.gif

traffic.gif

fs1

wat zijn dat voor slechte (onzin) foto's mike.. die beweert dat je de display moet gaan losrukken.. en wat doet in hemelsnaam die rode draad daar..

anyway, op 2 maart kan ik er wel een aantal maken ja, da's no prob, en da's zo gebeurd..

ik heb gezien dat er op marktplaats almaar meer mensen die service aanbieden, wat een na-apers allemaal :-(

Dreke

Citaat van: fs1 op 05 februari, 2008, 08:12

ik heb gezien dat er op marktplaats almaar meer mensen die service aanbieden, wat een na-apers allemaal :-(
Die staan er toch al jaren op.

fs1

nja maar dat was er maar enen ;-) maximaal 2.. nu ineens een stuk of 4

Dreke

Ik zat net op Kapaza rond te neuzen en wat kom ik tegen. Ene uit Oost-Vlaanderen die climate controls repareert. ;D ;D ;D

Mike

Bart ze foto's heb ik van de RTC site en die had ze weer van de Laguna2.de site volgens mij, als jij zegt het zijn onzin foto's en zo moet het helemaal niet haal ze dan alsjeblieft weg want ik wil geen verkeerde info hier geven.
Jij bent de kenner op dit gebied!!!

fs1

de oplossing staat er ook op hoor.. maar wel een hoop andere rare dingen die de gemiddelde mens toch in de war gaan brengen...

melcon

om inderdaad(!) nog maar te zwijgen over die rode draad.
Wat is dat nou voor constructie???

Mike

Het moet niet gekker gaan worden, nu zie ik de foto van het display die ik zag op de rtc site en die ik hier had geplaatst ook terug op marktplaats.
Daar is er 1tje heeeeel erg slim, voor 5 euro krijg je een handleiding met foto,s toegetsuurd hoe je het display kan maken.

Hier de link van de advertentie:

HAndleiding airco display maken op MP

Qball

Heren,

Gelijk ff een vraagje......is die 101 weerstand ook los te verkrijgen...??
Deze is waarschijnlijk al eens gesoldeerd.
De eene keer doet ie het wel de andere keer dus niet.
Heb de soldeerbout er al een keer opgehad.
Maar volgens mij is deze wat te heet geweest  ;) ??? ;D