Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 18
  • Totaal: 18

Wel of geen keyless entry en go

Gestart door Laguna GT, 19 juli, 2018, 20:57

Vorige topic - Volgende topic

Laguna GT

Hallo mede laguna eigenaars ,

Ik heb een laguna Gt van 2005. Toen ik de auto kocht zat er maar 1 keycard bij.
Nu wil ik er wel graag een extra keycard bij hebben maar vraag mij af hoe je er achter kunt komen of de auto ook de keyless entry en go heeft als optie?
Bij de dealer kunnen ze mij alleen maar vertellen als zei op kenteken  zoeken dat hij alleen maar de 2 knop kaart aangeeft.
Maar ja bij de dealer zeggen ze wel vaker dingen die niet kloppen aangezien ze niet graag verder zoeken dan hun neus lang is

ojee66

Hier hetzelfde probleem.
Heb al wel gezien dat ik sensoren achter de greep heb zitten.

Voor de kundigen, waar in de clip kan ik dit eventueel uitlezen (als dit uit te lezen valt)
Heb uit eerdere posts begrepen dat er 2 soorten uchs zijn de simpele en de uitgebreide.
Geeft de clip alleen de op dat moment beschikbare opties of gewoon alle opties?
traffic.gif

Laguna GT

Ik heb wel van die kapjes achter de handgreep zitten maar hoe kun je dan zien of de sensoren er zitten en hoe kan ik er achterkomen of deze werken?

ojee66

Heb het van binnenuit uit elkaar gehaald.  Mijn deur open lampje doet het niet.  Van de andere deuren wel.  Dacht dat het in het slot zou zitten.   Heb net met clip gekeken maar nog niet gevonden.  Wel dat ik automatisch licht heb maar dan mis ik de stand op mijn hendel.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

traffic.gif

folmer

Bij bepaalde versies zijn bepaalde dingen wel standaard gemonteerd, maar niet aangezet in de computer. Via de clip kun je die opties dan aanzetten.
Weet niet of het bij Keyless ook is, maar het zou kunnen.

Automatisch licht is geen stand op de hendel, je moet de motor aanzetten, dan 2x de lampen aan en weer uit zetten. Hij geeft dan een piep dat hij aan staat. (staat ook in de handleiding ::) )

Lagunainitiale

Je kan het wel zien aan de zwarte plaatjes van de sensoren. Als er in het midden een rondje zit van circa 5 mm dan heb je keyless entry. Zit dit rondje er niet en is het plaatje helemaal vlak heb je pech.
traffic.giftraffic.gif

ojee66

Onder welk kopje in de clip kan ik dat terug vinden?  Bij dashboard staat wel bv over mijn verlichting of electrische stoelen.

traffic.gif

Lagunainitiale

Nee gewoon aan de buitenzijde van je auto.
traffic.giftraffic.gif

ojee66

Citaat van: Lagunainitiale op 21 juli, 2018, 07:36
Nee gewoon aan de buitenzijde van je auto.
Grappig
Bedoel in de clip software.

traffic.gif